Spørsmål!

Ja kjøp de som du får på helsekost! kan virkelig ambefale de... så fort du merker noe til uvi, sp ta to tab dagelig i en uke:D Kjempe efetive for meg :D

På apotek1 sine sider står det at gravide må rådføre seg med lege ifbm tranebærkapsler og graviditet
http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/intim-og-underliv/urinveisinfeksjon

Så kanskje lurt å gjøre det i tilfelle.
Tranebærjuice er eventuelt et alternativ.

Vet forresten hvordan du har det. Har periodevis slitt mye med UVI, ikke noe moro! 

Det sliter jeg med denne gangen å[:'(]

Eg har noen som eg har kjøpt på apoteket. Går det fint? eller bør eg kjøpe de som de har på helsekost?? Ser at det står på pakken at en bør rådføre seg med lege, men reiser til syden i overimorgen så er litt vanskelig å gjøre det nå [&:] Har googlet litt på nettet og sett at det er mange gravide som har brukt tranebærtabelletter.

Du, hvis du sliter med UVI så skal nåler være veldig bra. Mor slet mye med UVI i og etter graviditet. I mange år. Så fikk hun akupunktur i noen måneder, og etter det har hun ikke hatt det=).

ORIGINAL: Camilla!

Ja, eg har slitt med det i noen år nå. Helt forfærdelig irriterenes hvor fort det kommer[:@]

Uff, men snakk med en akupuntør;). Er veldig verdt å prøve! Mor sverger til det i hverfall;). Hehe. Og disse mødrene kan en del vettø.

God bedring!

ORIGINAL: Jaybird

ORIGINAL: Camilla!

Ja, eg har slitt med det i noen år nå. Helt forfærdelig irriterenes hvor fort det kommer[:@]

Uff, men snakk med en akupuntør;). Er veldig verdt å prøve! Mor sverger til det i hverfall;). Hehe. Og disse mødrene kan en del vettø.

God bedring!

Ja, det tror eg at eg må gjøre [:)] men det får bli etter ferien. hehe ja, det er lurt å høre på mamma[:D]

Vil ikke tro det er skadelig, men en mulighet er kanskje å ringe legekontoret før du reiser, evt. spørre på apoteket.

Du må uansett ha en fin ferie!
Krysser fingrene for at "utysket" holder seg unna.

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Vil ikke tro det er skadelig, men en mulighet er kanskje å ringe legekontoret før du reiser, evt. spørre på apoteket.

Du må uansett ha en fin ferie!
Krysser fingrene for at "utysket" holder seg unna.

Tusen takk! [:D] ja håper det.

ORIGINAL: Stikkelsbæret

På apotek1 sine sider står det at gravide må rådføre seg med lege ifbm tranebærkapsler og graviditet
http://www.apotek1.no/raadogtjenester/raad/intim-og-underliv/urinveisinfeksjon

Så kanskje lurt å gjøre det i tilfelle.
Tranebærjuice er eventuelt et alternativ.

Vet forresten hvordan du har det. Har periodevis slitt mye med UVI, ikke noe moro! 

Jeg har også vært plaget med UVI tidligere, så jeg spurte min lege når jeg var der om tranebær og graviditet (da vi holdt på å prøve å bli gravid). Hun sa at det ikke var noe som var skadelig for fosteret med tranebær, og hadde ingen problemer med å anbefale meg å fortsette å ta de forebyggende. (bedre enn evt. antibiotika for fosteret)

Back
Topp