spørsmål....

simare

Flørter med forumet
hvordan fortoner en festeblødning seg? altså, er det mye blod, eller er det bare som litt spotting? og hvor tidlig kan man evt teste for å få et "riktig" resultat?
regner med det er tanta som melder sin ankomst og at det bare er kroppen min som er "fucka opp" etter hormonene sist forsøk, men klarer jo ikke å miste håpet da, har alltid vært rett på sak tanta mi nemlig, og ikke er hun ventet før til neste uke heller... [8D] [8D]

Festeblødning ser man vel bare som litt brunt i utfloden eller spotting. For det er jo gammelt blod som kommer noen dager etter at egget festet seg. Men akkurat hvilken dag man kan vente seg det er jeg usikker på. Lykke til ihvertfall[:)]

Aner ikke..

Men håper det er det du opplever[:D]

Tvi tvi[:)]

Egget kan feste seg alt fra 2-10 dager etter eggløsning/befruktning ... derfor er det vel å anta at feste blødningen varierer i samme tidsrom. Jeg har hørt de som har hatt hel rødt/ friskt blod også, men som bare er som et lite tørk på papiret . Lykke til [:D] snittet er vel 7 dager har jeg lest engang mener jeg ....

Jeg hadde festeblødning på rugedag 4, og det var helt friskt blod.
Men det var kun den ene gangen jeg var på do, og så stoppet det.

Angående testingen, så er det stooor forskjell når folk tester positivt... jeg har lest om folk som har testet positivt 7 dager etter eggløsning....

Når man driver med prøverør er det jo lettere å være sikker på når befruktningen fant sted, ... men når jeg fikk de to jeg har på vanligvis, så testet jeg ikke positivt før 7 og 10 dagere etter forventet mens!!!!
Men det kan jo være at eggløsningen akkurat de to mnd kom på et mye senere tidspunkt..

Så det er vanskelig å si... kan vel ikke være helt sikker før mensen kommer, eller negativ blodprøve...
Søskenbarnet mitt testet negativt me hjemmetester når hun var mange mnd på vei...

jaujau, var tanta som var tidlig ute gitt... hehe, hjelp alltid å tro at det kaaan være noe på gang, så kommer hun vettu[;)] men tusen takk for svar da jenter[:)]

Kjipt med denne tanta...

ORIGINAL: IVFProver84

Kjipt med denne tanta...

så absolutt! heldigvis går det bra i forhold til oppstart med medisiner og sånt da, hadde jo vært TYPISK om at det skulle gjøre slik at vi måtte vente en mnd til![8D]

Back
Topp