Spørsmål til gravide som har tatt Pandemrix-vaksinen!

BeBopALula

Andre møte med forumet
Er det noen av dere som har fått flere ubehagelige bivirkninger utenom ømhet rundt sprøytestikk-stedet...?

Jeg bor i utlandet og har sålangt ikke fått tilbud om vaksine, da Pandemrix ikke blir anbefalt gravide her. Men hvis pandemien skulle "ta av" her også som i Norge, kommer jeg til å prøve å få Pandemrix likevel. Er den god nok for gravide i Norge, er den god nok for meg!
Hadde vært interessant med noen meninger, slik at jeg kan snakke nærmere med legen min om det.

tok vaksinen for 2 dager siden, ble litt øm i armen samme dag og våknet idag med influensasymptomer... har bare lagt i senga hele dag. er alikevel glad for at jeg tok den, tror nok selve svineinfluensaen hadde vært myyyyye værre! selv om jeg synes fryktelig synd på meg selv nå. [:)] sår hals og halsbrann er bare ikke noe særlig! ikke hostekuler med 32-uker-magen heller.

Foruten ømheten rundt stikket, så startet det med kroppsverk kvelden samme dag jeg tok den. I dag har jeg hatt en influensa ultra light versjon, med sår hals, ømhet og trøtt og slapp..

Satser på at det gir seg i løpet av par dager. Er uansett en million ganger værre å få den "ordentlige" influensa.

Ingenting bortsett fra øm i armen. Jeg tok den på onsdag og det kjennes ut som om jeg har et lite blåmerke på armen. thats it[:D]

Tok på torsdag. Øm i armen og litt slapp og muskel-verk i kroppen.
Vært på jobb både igår og idag fordi[:)]
Hadde jeg ikke tatt vaksina og hatt det som nå, hadde jeg ikke tenkt noe over det[:)]

Tok den på Fredag, øm i armen, men ellers ikke merket noenting. Så jeg regner meg jeg slipper unna noen bivirkniger. [:)]

ORIGINAL: Chelsea.

Ble øm i armen, varte ca 2 dager. Ellers ingen bivirkninger[:)]

samme her [:)]

Back
Topp