Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Litt uregelmessig her også nå. Var først ca 15 min mellom, så ble det ca 10 og så 6 minutter mellom. Så la jeg meg nedpå i senga med en varmeflaske, og da ble det plutselig 10-15-25 minutter i mellom igjen! Men de varer i 40-60 s og blir vondere. Nå har jeg vært oppe (les på sofaen) i et par timer og nå er vi nede i ca 10 min mellom igjen. Tok et klyster da, følte veldig for å gå på do men var vondt å ehm, trykke
Men nå veit jeg i allefall hvordan rier kjennes: starter i ryggen som mensserter, så sprer det seg til nedre mage. Litt som menssmerter kombinert med vonde luftsmerter. Bare håper nok en gang at det ikke gir seg nå, da blir jeg sur
Woop woop, kanskje vi har gutten vår hos hos snart! Yeee!
Eg kjente ikkje at det var rier, her begynte det veldig svakt og kom uregelmessig. Så fekk eg aldri tak rundt ryggen, følelsen var akkurat lik mensensmerter bare mer intense. Men samme plass og samme følelse, så er nok veldig forskjellig