spørsmål om påkjørsel..

tindra

Elsker forumet
Onsdag blei ene jenta vår rygga på av en bil som kom i god fart ut av en parkeringsplass. Frøkna stod med ryggen til og ante ingenting før det smallt. Ho blei truffet i ryggen

Eieren av bilen rulla ned vinduet, ba om å få se ryggen..sa unnskyld og kjørte vidre.
fikk hjem ei lettere hysterisk frøken med betydelige smerter i ryggen. 
Har meldt fra, legeundersøkelse osv.
Frøkna var hjemme resten av uka fra skolen.

For det første ble jeg sinna fordi personen ikke ga seg til kjenne overfor oss som foreldre og bare kjørte avgåre.. og heller ikke meldt fra. (sjøl vet ho kun at bilen var grønn)

Idag skulle frøkna ut å sykle for første gang etter onsdagen..da viser det seg at sykkelen har fått litt skade. "bæreren og bakskjermen er knekt, og festet til  setet likeså.
Er det for sent å melde fra om skadene på sykkelen.? Jeg visste faktisk ikke før idag at ho hadde sykkelen med seg den dagen..for det sa ho ingenting om til oss. hadde vi viss det hadde vi såklart sjekket sykkelen når kaoset la seg på onsdagen.

Hvor var det? NOEN må jo ha sett NOE?!
stakkars jenta di...

Meld fra , man får ikke verre svar en at det evt er for sent. 

Folk er jammen jeg korte til tider!

Synes det skal meldes fra uansett, personen har faktisk rygga på noen, det er IKKE bra....

Jeg hadde anmeldt forholdet og nei det er ikke forseint...
Ærligtalt, man kjører ikke på et barn uten å følge det hjem og tilse at det får en legekontroll!!!
Det kan jo være skader man ikke ser!

påkjørselen er meldt fra om..både til lege og politi..alt samme dag. 
Men sykkelen visste jeg ikke om før idag.

MilliVanilli skrev:
Hvor var det? NOEN må jo ha sett NOE?!
stakkars jenta di...

Meld fra , man får ikke verre svar en at det evt er for sent. 

Folk er jammen jeg korte til tider!

Ingen andre enn lillesøster på 9 fikk det med seg.
Du har jo vært i Hvg..du har kanskje sett parkeringen ved vidregående. på baksida av skolen og 20m over traffikert vei..

Back
Topp