Spørsmål om navn.

Er Oscar et fint guttenavn?

• Ja

Votes: 15 93,8%
  • Nei

Votes: 1 6,3%

• Antall som har svart
    16

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Gubben synes Oscar er et fint guttenavn, men jeg klarer ikke helt å la være å tenke på en 80-åring med pipe og stråhatt... Hva mener dere? Yay or nay?

Jeg syns Oscar er fint. Har en nevø som heter det, så derfor tenker jeg ikke på det som et gammelt navn:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Saken er den at han som hadde gården vår for mange år siden het Oskar. Samboeren har det fra han, og derfor tenker jeg på eldre gubber :P hehe.. Vet om fler barn som heter det selv, og ja, det er jo et fint navn, men jeg vet bare ikke om jeg ville kalt mitt barn for Oskar.. Vet jo ikke om det blir gutt enda da, men..

Jeg liker også Oscar:)

05.01.2015 <3

Syns Oscar er fint, hadde stått på lista her hvis det ikke var brukt i familien allerede :-)

"lurerfæltpåhvorfordetersåviktigåviteatjegtasterframobilen"

Oscar er veldig fint synes jeg :)

Bare møtt søte gutter med det navnet :)

❤️Termin 17.jan.15❤️

Her blir det Oscar hvis mannen blir enig. Og det er en gutt da ;) Haha.. Jeg vil ha det, etter min oldefar. Mens mannen tenker det samme som deg :p

Er nok på din side her. Men samtidig er det fint å bære gamle navn videre :-)

Jeg klarer ikke å se for meg min evt lille sønn skal hete Oscar.. håper det blir jente:-P haha! Neida.. mannen har ikke barn fra før, og denne er kanskje den siste/eneste.. så vil jo på en måte at han skal få avgjøre det... men...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oscar er et sterkt og fint navn, synes jeg:)

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

I barnehagen til guttungen er det en god del "gammelmannsnavn", men når man møter ungene så glemmer man det:) Synes det er fint å føre gamle navn videre:)

Sent from my iPad using BV Forum

Oscar er jo et fint navn! Minner meg ikke om gammel mann, o.l. :)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

I like it:) oscar er ikke gammelmans navn, men alikevel passer det på en baby like godt som en gammel mann:) er ikke alle navn som passer like godt på en 80 åring som en på 20:p

<3 VinterPrinsesse <3

Det er så mange kurdere her som later som om de heter Oscar. Har fått navnet opp i halsen

venter på januarbaby :)

Gubben synes Oscar er et fint guttenavn, men jeg klarer ikke helt å la være å tenke på en 80-åring med pipe og stråhatt... Hva mener dere? Yay or nay?
Navnet er jo fint. Men skjønner hva du mener. Kanskje legge til et mellomnavn for at det skal få en undommelig vri?

Venter på årets Julegave<3

Har tenkt på Oscar-André isåfall, siden min kjære har André som mellomnavn. Men så sier han at han ikke vil ha dobbeltbavn, siden det blir så langt... så det skal visst ikke være lett:-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp