Spørsmål om livmortappen, IKM imorgen!

BLÅ2011

Flørter med forumet
Kan den være åpen helt til IKM? For jeg sjekka den rett etter EL, og da var den langt opp og åpen. Sjekka den i kveld og da var den langt oppe og vendt bakover. Å tidligere denne uken var den langt oppe (ikke så langt oppe som ikveld) og åpen (har kjent det mere åpent før). Har IKM imorgen. Hadde menssmerter tidligere idag, men gikk over på en halv time. Har ikke testet meg og kommer ikke til å teste meg før over helga, hvis ikke mensen kommer før.

Har egentlig ingen symptomer på graviditet heller, kanskje litt halsbrann når jeg legger meg.
Oppblåst også, men det er jeg egentlig hele tiden.

Hva tror dere?

Har vært prøvere siden okt11, og har egentlig tenk altfor mye på å bli gravid.. Så tror kanskje dette har ødelagt masse.. Derfor jeg skal holde meg unna tester denne perioden.
 
Min tapp har vårt lukket, bløt på utsiden og hard på innsiden begge gangene veldig høy rundt ikm. Veldig tydelig annerledes enn ellers. Du kjenner jo din tapp best- men jeg husker første gangen at jeg tenkte- jøss dette var nytt! Håper du får en positiv test på mandag! lykke til!
 
Hvordan den er plassert varierer fra person til person, den vil også kjennes mer åpen hos en person som har født barn før enn en som ikke har barn, uavhengig av om personen er gravid eller ikke.

Med mindre man klart kjenner den er åpen, kan den stort sett ikke bekrefte noe som helst basert på åpningen.

Det man heller skal kjenne på er konsistens. Er den myk som leppene dine vil det stort sett si at du har eggløsning og at du er fruktbar. Er den hard som et erigert penishode (sorry haha det er det jeg syntes det kjennes som!!) er du ikke fruktbar, og det indikerer heller ikke graviditet.

Som Gizom skrev, den skal være hard med et mykt lag utenpå :) 

Men for å kunne tolke det korrekt må man kjenne livmortappen sin godt, og den eneste måten å lære den å kjenne er å fysisk kjenne på den gjevnt gjennom en eller flere sykluser... Jeg har passet på min siden i sommer, og det er først nå jeg syntes den gir meg svar, ikke spørsmål ^^ 

Håper det er bebis på vei hos deg ;)

 
Ikke kjent på tappen idag, men ingen mens enda!! Å halsbrann hele tiden..
 
hehe der det er brann er det håp? 

Jeg kjenner heller ikke på tappen, vil ikke plukke på den i tilfelle en spire er der, jeg tar absolutt ingen sjanser
 
Back
Topp