Spørsmål om graviditet...?

kujenta

Forelsket i forumet
Har dere fått noen spm. Om dere er gravide? Isåfall hva svarer dere? Hbordan vri seg unna sånne spørsmål. Jeg var på jobbfest i gårkveld og fikk spørsmål av en kollega om noe var på gang siden jeg ikke drakk. Syns det er litt vanskelig... tenker meg en del har mistanke nå da det var litt unaturlig at jeg var edru.. klarte å ro meg fint utav det med kollegaen, men tenker jo at folk tenker sitt.. andre som sliter?

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg tok en skikkelig fest med jobben rett før jeg ble gravid. Så da er jeg trygg et par mnd :P
Men det er vanskelig! Var bare 6 uker på vei da nyheten sprakk forrige gang. I mitt eget utdrikningslag...

Skjønner problemstillingen:) sist jeg var gravid endte jeg med å drikke alkoholfri hvitvin, var ute å henta meg på kjøkkenet...vi hadde nemlig bedt inn noen venner samme kveld som vi fant ut av det Nå er jeg under 4 uker på vei og skal i bursdag til foreldrene mine neste helg. Tenker litt på å fortelle det allerede jeg da, men vi får se

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har ikke lagt skjul på at ønske om en nr. 2 har vært stort, men av praktiske årsaker måtte vi vente, det trengte vi da ikke lengere, så det er godt mulig at vi får noen spørsmål... Det kommer vel an på hvem som spør, men jeg kommer sikkert til å være ærlig på det... Dette er så fantastisk stort at jeg kommer ikke til å klare og lyve og slippe unna med det:rolleyes:
Ser det for meg: "Er det noe på gang, er du gravid"?:)
"Neeeei!:rolleyes::confused: Jo!!! Jeg er gravid!!!":excited001:happy093

Jeg har passet på å ikke drikke på alle festet i sommer, slik at folk ikke skal reagere om jeg ikke gjør det fremover heller ;-) Føler meg veldig lur. Haha! Nå er de liksom vant med at jeg ikke nødvendigvis drikker.

Har ikke drukket siden før graviditeten med augustbarnet så det vil nok ikke avsløre meg. Formen derimot....

Sent from my SM-T900 using BV Forum mobile app

Jeg har lurt på å hoste og åkke meg litt på jobb som om jeg brygger på noe... Haha synte den var litt smart! Forventer kvalmen kommer snart.. Men er redd den varer lengre enn en influensa.. Sist hadde jeg omgangsyken i 6 uker :P

Sent from my iPad using BV Forum

Det er flere som allerede har spurt, men jeg har bare svare nææ, ikke som jeg vet om iallefall :p så spørs d da hvor lenge jeg klarer å holde meg :p

Har ei vennine som masar, men det er nok ønsketenkning frå henna. Ho fekk ein gutt i mai 2013 og eg fekk gutt februar 2014. No er ho gravid og skal ha jente i januar 15 og ho håpar at me skal få barn samma året ;)

24.02.14 ❤️❤️

Back
Topp