Spørsmål og svar

Firevakreskatter

Forumet er livet
Januarhula 2014
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Kan vi spise røyka laks?

Forstsetter dere å teste etter positiv CB digital? Tenkte egentlig ikke å teste noe mer før legetime om en drøy uke.

Jeg tester enda :p men i morgen er det digital, er 4+1 idag, etter det skal jeg ikke mer tror jeg :-)

Testet 3 CBD til jeg fikk 3+, en liiiten lettelse. Har ikke testet mer nå, siden kvalmen har tatt av for fullt ;) Er 7+1 i morgen

ok:) Jeg har bare en strimmel igjen. IKM er i dag eller i morgen. Men her har kvalmen festet seg så er ikke i tvil :oops:

Er det veldig fy fy å spise salami? Glemte meg i lunsjen i dag... :/

Salami går under spekemat. Men det skal mye til for at det skal være noe farlig. Så du kan sikkert ta det med ro Men jeg ville ikke tatt sjansen på å spise det for ofte.

Salami går under spekemat. Men det skal mye til for at det skal være noe farlig. Så du kan sikkert ta det med ro Men jeg ville ikke tatt sjansen på å spise det for ofte.
Da blir det nok til jeg kutter den ut, better safe than sorry :)

Sist svangerskap sa jordmor at salami, røykt laks etc går an å spise. Men pass på at det er fersk pakning. Spesielt viktig med røyka laks.

Jeg tok hcg prøve på mandag som var og skal få svar på den i morgen, er det da for tidlig å ta ny i morgen?
Grunnen til jeg vil det er at jeg har legetime mandag for henvisning til tidlig UL, til da er mest sannsynlig ny hcg prøve klar. Så kan jeg be om ny i morgen?

Dytter litt :)

Jeg tok hcg prøve på mandag som var og skal få svar på den i morgen, er det da for tidlig å ta ny i morgen?
Grunnen til jeg vil det er at jeg har legetime mandag for henvisning til tidlig UL, til da er mest sannsynlig ny hcg prøve klar. Så kan jeg be om ny i morgen?

Er det ikke 48 timer de sier da tro? Så da burde det jo holde ;)

Er det ikke 48 timer de sier da tro? Så da burde det jo holde ;)
Jo er det jeg mener. Kommer til å ta i dag for å roe meg mer, og da blir neste klar til mandag! :)

Back
Topp