Spørsmål og svar:) ( Jaaada-det er mere lek)

Ja, hekler litt diverse:)

Har du alt klart til babyen kommer?

Alt klart untatt stellekommode

Hva er dine verste sv.skaps plager? 

Nei, har ikke bestemt meg hva det skal være... 

Hvordan reagerte mannen/samboeren/barnefaren på positiv test?

Han var ikke helt våken da jeg fortalte han det, men ble så klart veldig glad. Vi prøvde jo, og klarte det på første forsøk. Så han var vel mest letta for det samme som meg.

Hva er den fineste julegaven du noen gang har fått?

Da samboer hadde kjøpt sååå mye fyrverkeri i forbindelse med min 30 års bursdag. Jeg fyller 01 januar, så nyttårsaften har alltid vært min dag..men det var ekstra gøy da jeg blei 30:) Wiiiiiiiiiiiii-jeg er litt i overkant begeistra for fyrverkeri kan du si:)

Hva er ditt beste ferieminne?

Jeg kan faktisk ikke komme på et spesielt, men et av mange er vel da jeg kjørte vannscooter med kjæresten for første gang :p hehe

Hva er den værste julegaven du har fått?

Det var når jeg var 7 år, og nabogutten og familien kom trillende med en trillebår med en KJEMPE stor pakke oppi. Pakka var laaang, så jeg fantaserte om alt hva det kunne være..Kanskje det var nye ski, tenkte jeg..
Da jeg eendelig fikk lov å åpne pakka lå det bare en bitte liten eske der. Med en bitte liten ring oppi..Jeg blei så skuffa at jeg begynte å gråte..

Er nok ikke det værste å få, men en liten jente på 7 år skjønner seg jo ikke på sånne tullegaver..usj a meg..

Når starter permisjonen din?

10 Desember om 1, mnd :D

Vi var på campingferie i Sverige i sommer. Deilig =)

Hva skal du ha til middag i dag?

Nei, følge itj me norske talenter:)

Jobbe du fortsatt 100 % ?

Jeg elsker pinnekjøtt :)
Bruker dere pinnekjøtt, ribbe eller begge deler til jul?

Back
Topp