JaSkal kjøpe den. Pleier faktisk ikke å bli så mye våt under samleie. Er det noe som passer for meg da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaSkal kjøpe den. Pleier faktisk ikke å bli så mye våt under samleie. Er det noe som passer for meg da?
Jeg mistet nå i JuniDet var trist å høre Er det lenge siden du ble gravid? Jeg ble også gravid men endte opp i kjemisk, ikke blitt gravid etter det. Var i begynnelsen av juni jeg fikk kjemisk
Jeg fikk det nå, men har bra progrestoron iflg gynekolog. Jeg gikk og målte har målt alt og undersøkt alt som kan undersøkes før det gikk 12 mnd på oss. Utenom lapraskopi da, men tror jeg ikke man skal ta med mindre de finner ut noe.
Åå seriøst. Jeg også. har du ikke blitt gravid siden da?Jeg mistet nå i Juni
Nei. Dette er tredje eggløsningen siden spontanaborten , første eggløsning kom veldig sent, var en veldig lang syklus. Tror kanskje ikke første eggløsningen var helt optimal heller. Men forrige syklus var normal, men ble ikke gravid. Denne syklusen er også normal.Åå seriøst. Jeg også. har du ikke blitt gravid siden da?
Jeg hadde også litt lengre syklus etter kjemisk. Hmm, samme her. Vi er i samme situasjon nå. Skal ta prosterogentabletter nå. Oppdaterer deg hvis det funker da.Nei. Dette er tredje eggløsningen siden spontanaborten , første eggløsning kom veldig sent, var en veldig lang syklus. Tror kanskje ikke første eggløsningen var helt optimal heller. Men forrige syklus var normal, men ble ikke gravid. Denne syklusen er også normal.
Tar også progesteron tabletterJeg hadde også litt lengre syklus etter kjemisk. Hmm, samme her. Vi er i samme situasjon nå. Skal ta prosterogentabletter nå. Oppdaterer deg hvis det funker da.
Åja, hvor lenge har du tatt det?Tar også progesteron tabletter
Tok det fom den syklusen jeg ble gravid.Åja, hvor lenge har du tatt det?
Kan jeg spørre hvilke progesteron tabletter du tar? Jeg venter på å starte opp med letrozol nå, og skal denne syklusen ta progesteron tabletter.Tar også progesteron tabletter
Lutinus men kun en tablett om dagen.Kan jeg spørre hvilke progesteron tabletter du tar? Jeg venter på å starte opp med letrozol nå, og skal denne syklusen ta progesteron tabletter.
Hei, hjalp progrestoron tabletter og letrozol. Kan jeg spørre deg hvorfor du måtte ta det? jeg skal selv ta det, men legene fant ikke noe galt da. Skal ta det for å se om det funkerKan jeg spørre hvilke progesteron tabletter du tar? Jeg venter på å starte opp med letrozol nå, og skal denne syklusen ta progesteron tabletter.
Hei, jeg har ikke prøvd progesteron tabletter ennå. Skal få det om jeg får positiv test. Jeg tar letrozol pga pcos, har lange ustabile sykluser og sjeldent eggløsning av meg selv. Letrozol alene har resultert i 3 graviditeter, en nydelig sønn og dessverre 2 MA. Pga MA får jeg nå prøve progesteron i tillegg denne runde, for de finner ikke ut hvorfor jeg mister.Hei, hjalp progrestoron tabletter og letrozol. Kan jeg spørre deg hvorfor du måtte ta det? jeg skal selv ta det, men legene fant ikke noe galt da. Skal ta det for å se om det funker
Jeg skjønner men heldigvis har du barn fra før av og derfor må du ikke stresse. Krysser fingrene for at det skal klaffe snart. Det er utrolig mange som har mistet med SA og kjemisk og etter progrestorontabletter har det gått bra med dem etter noen sykluser. Du får oppdatere når det klaffer da.Hei, jeg har ikke prøvd progesteron tabletter ennå. Skal få det om jeg får positiv test. Jeg tar letrozol pga pcos, har lange ustabile sykluser og sjeldent eggløsning av meg selv. Letrozol alene har resultert i 3 graviditeter, en nydelig sønn og dessverre 2 MA. Pga MA får jeg nå prøve progesteron i tillegg denne runde, for de finner ikke ut hvorfor jeg mister.
Nei jeg stresser overhode ikke heldigvis Jeg startet i ny jobb for 5 uker siden, så heldigvis opptar den så mye av tankene at jeg glemmer litt å være i en prøve periode jeg liker å tru at alle gode ting er 3, så satser på at hvis det kommer en spire så sitter den hele veien ut Ja det er veldig mange som mister, den statistikken er bare trist. Så håper inderlig det klaffer for oss alle i tiden fremoverJeg skjønner men heldigvis har du barn fra før av og derfor må du ikke stresse. Krysser fingrene for at det skal klaffe snart. Det er utrolig mange som har mistet med SA og kjemisk og etter progrestorontabletter har det gått bra med dem etter noen sykluser. Du får oppdatere når det klaffer da.
Åå ja, det er bra at du er i prøveperiode nå for da slipper man å tenke på det så mye Håper på det samme.Nei jeg stresser overhode ikke heldigvis Jeg startet i ny jobb for 5 uker siden, så heldigvis opptar den så mye av tankene at jeg glemmer litt å være i en prøve periode jeg liker å tru at alle gode ting er 3, så satser på at hvis det kommer en spire så sitter den hele veien ut Ja det er veldig mange som mister, den statistikken er bare trist. Så håper inderlig det klaffer for oss alle i tiden fremover