Spørsmål ang. ferie

Regner med du mener mellom uke 20 og 30? :) Vi hadde også bestilt en ferie til mai som vi måtte kansellere pga blødning, men årsaken ble funnet og det skulle ikke være farlig nå lengre :) Mallorca har vi faktisk ikke tenkt på selv, men har hørt utrolig masse positivt derfra så blir nok å søke litt opp der. :)

Kan bena bli opphovnet i for varme områder? Føler meg helt uviten her jeg sitter :p
ja, selvfølgelig mellom 20 og 30 :P

Ja, varme kan føre til mer vann i kroppen og hovne ben. Gravide bør jo unasett ikke oppholde seg for varmt mtp overoppheting. Derfor vi hadde flaks som bestillte Mallorca før vi visste vi var gravide. Vi elsker plassen og har med oss mini som fyllte ett år forrige uke, så vi ville ikke til en alt for varm plass uansett :) Ellers så annbefaler de å bruke støttestrømper under flyvningene. Følte meg passe gammal når jeg var å kjøpte de :P Men har hørt det gjør underverker og hjelper så man ikke hovner opp.. hvertfall ikke så fort, så da må det til. Her skal vi kjøre fra Sunnmøre til gardermoen, så støttestrømpene blir å ta på allerede i morgen når vi starter bilturen :) Mye sitting kan også føre til hovne bein :P

Annbefaler absolutt å sjekke ut Mallorca :) Reiser dere uten barn er der flere rolige hotell med 16 års aldersgrense :) Vi Skal bo i Alcudia og synes plassen er tipp topp! Rolig og fin, akkurat som vi liker det :)

Morsomt. Regner med det blir mye bassengtilværelse. Vi skal bo i leilighetene med egne tilhørende basseng, så det kan hende jeg får tatt meg en dukkert når kidsa har lagt seg ;) Jeg er ca.18 uker på vei når vi er der. Som lærer og med skolestarter i huset må vi hjem til skolestart. Jeg begynner med planleggingsdag den dagen vi lander igjen, så det går akkurat. Ikke vært på dette hotellet før, men har vært i Alanya en gang tidligere, synes Tyrkia er så sjarmerende <3
Stilig! Bare gled deg! Det er et helt fantastisk hotell og fantastisk liten by.. De har alt.. Shopping, klær, sko osv.. Husk å prute på prisene ;) Kjempe god mat på restaurantene oppe i byen.. Trenger du tips, så gi en lyd :)

Bestilte tur til Mallorca i dag:) slo til på et godt tilbud tror jeg. Reiser 14 august:-) en uke. Etterlengta sammen med mannen nå!

tenker litt som veldig-spent gjør. Dette er utenfor den tetteste turismen, og terror er det over alt for tiden. Vi kan aldri være 100% sikre på noen ting. Det er jo statistisk sett farligere å sette seg i bilen enn å reise til utlandet...
Du har rett der, et veldig godt poeng :-)

ja, selvfølgelig mellom 20 og 30 :p

Ja, varme kan føre til mer vann i kroppen og hovne ben. Gravide bør jo unasett ikke oppholde seg for varmt mtp overoppheting. Derfor vi hadde flaks som bestillte Mallorca før vi visste vi var gravide. Vi elsker plassen og har med oss mini som fyllte ett år forrige uke, så vi ville ikke til en alt for varm plass uansett :) Ellers så annbefaler de å bruke støttestrømper under flyvningene. Følte meg passe gammal når jeg var å kjøpte de :p Men har hørt det gjør underverker og hjelper så man ikke hovner opp.. hvertfall ikke så fort, så da må det til. Her skal vi kjøre fra Sunnmøre til gardermoen, så støttestrømpene blir å ta på allerede i morgen når vi starter bilturen :) Mye sitting kan også føre til hovne bein :p

Annbefaler absolutt å sjekke ut Mallorca :) Reiser dere uten barn er der flere rolige hotell med 16 års aldersgrense :) Vi Skal bo i Alcudia og synes plassen er tipp topp! Rolig og fin, akkurat som vi liker det :)

Tror det blir bare oss to, med mindre min mor og to søstre også vil være med (De er 12 år) Har lest litt om støttestrømper og prøvd å høre med jordmor men hun mente det var heelt unødvendig.. Sjønner ingenting jeg

Bestilte tur til Mallorca i dag:) slo til på et godt tilbud tror jeg. Reiser 14 august:) en uke. Etterlengta sammen med mannen nå!

Så bra dere fant en tur dere ville ha! Her er også varmere strøk etterlengtet av oss begge, så vi håper på å finne noe vi ønsker :-)

Du har rett der, et veldig godt poeng :)

Vi var i Berlin på studietur ikke lenge etter at det smalt i Paris og Brussel. Det kunne jo skjedd i Berlin mens vi var der, men vi kan ikke sette livene våre på vent fordi noen ønsker at det skjer. Mye av frykten for terror er også medieskapt.

Nå anbefaler UD å ikke reise til Tyrkia. Så ditt hadde jeg ikke dratt nå :p

Nå anbefaler UD å ikke reise til Tyrkia. Så ditt hadde jeg ikke dratt nå :p
Ja jeg så det, og det var så trist med tanke på at jeg og sambo har så gode minner og opplevelser derfra :-( Håper hvertfall landet finner ut av det og at de som er der kommer seg trygt hjem!

Back
Topp