Spørsmål ang BeSafe IZI go modular i-size

Ipek

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
Jeg skjønner ikke denne delen av bruksanvisningen. Skal det være noen innlegg à la de gule her ved hodet eller ikke? Det står i teksten «ikke på alle modeller». Da er det jo ikke godt å vite om de er vekk ved en feil eller om denne stolen faktisk ikke har uttakbare innlegg…. Mulig jeg er dum i hodet her. :dead:
 

Vedlegg

  • 956BBE85-A057-4ECA-9926-71BD62113FC6.png
    956BBE85-A057-4ECA-9926-71BD62113FC6.png
    1 MB · Visninger: 23
Den forrige jeg hadde var det slike innlegg, de måtte raskt ut for at ungen skulle få plass. Det er snart fire år siden den ble kjøpt, nå har jeg samme sete, men kjøpt nytt i sommer og der var det ikke slike innlegg. Så handler kanskje om når det er produsert?
 
Den forrige jeg hadde var det slike innlegg, de måtte raskt ut for at ungen skulle få plass. Det er snart fire år siden den ble kjøpt, nå har jeg samme sete, men kjøpt nytt i sommer og der var det ikke slike innlegg. Så handler kanskje om når det er produsert?
Jeg har også kjøpt nytt nå i sommer. Da er det kanskje ikke noe som skal være der annet enn spedbarnsinnlegget som de ligger på.
 
Kjøpte denne her i våres, følger ikke med slike puter på min heller. Så hører nok til tidligere modeller ellernoe :)
 
Back
Topp