Spørreundersøkelse: gruppenavn

Hva skal gruppenavnet for den skjulte gruppa være?:)

• Februar 2015

Votes: 2 10,5%
  • Februarskattene 2015

Votes: 9 47,4%
  • Februarmødrene 2015

Votes: 0 0,0%
  • Februarbarna 2015

Votes: 2 10,5%
  • Februardrømmen 2015

• Februarspirene 2015

• Februarhulen 2015

• Februarmiraklene 2015

• Februarlykke 2015

Votes: 9 47,4%
  • Vinterbarna 2015

Votes: 1 5,3%

• Antall som har svart
    19

Therese.

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Desemberlykke 2018
Jeg fikk ikke tid i går på grunn av besøk til lang på natt, men nå kommer den:) Alle navnene som er foreslått er lag inn, og det er mulighet til å stemme på flere forslag hvis en liker flere :)
Det er mulighet til å svare ut tirsdag.

Last edited:
opp. Hvor lenge vil du la denne stå? :)

Fungerer denne bare på nett og ikke app mon tro?

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Logge seg inn :

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

opp. Hvor lenge vil du la denne stå? :)
Det har jeg ikke tenkt på:p onsdag kl 23.59. Da har vi et par dager på oss, slik at alle bør ha sett den:) og da er det vel nok innlegg til å opprette gruppa og tilgangsansvarlig er klart.

Det har jeg ikke tenkt på:p onsdag kl 23.59. Da har vi et par dager på oss, slik at alle bør ha sett den:) og da er det vel nok innlegg til å opprette gruppa og tilgangsansvarlig er klart.
Okei :) Tror Lanterne ville være ansvarlig og vi har nok innlegg :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Men er det så nøye da? Kan ikke bare tilgangsansvarlig bestemme et navn, og starte gruppa?
Det er jo ikke sånn at navnet spiller noen rolle ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg syntes det hørtes ut som en god ide å la spørreundersøkelsen stå et par dager, sånn at alle får sagt sin mening, men vi kan gjerne korte det ned til at undersøkelsen står til tirsdag. Da får ihvertfall alle som er jevnlig innom sagt sin mening.

Fra mobil.

Jeg syntes det hørtes ut som en god ide å la spørreundersøkelsen stå et par dager, sånn at alle får sagt sin mening, men vi kan gjerne korte det ned til at undersøkelsen står til tirsdag. Da får ihvertfall alle som er jevnlig innom sagt sin mening.

Fra mobil.
Men du vil være tilgangsansvarlig? :)

❤️Februar 2015❤️

Det kan jeg gjerne!
Det er ingen andre som har meldt seg så kanskje lage en tråd å høre om alle synes det er greit du er? :)

❤️Februar 2015❤️

Det er ingen andre som har meldt seg så kanskje lage en tråd å høre om alle synes det er greit du er? :)

❤️Februar 2015❤️

Det skal jeg gjøre så snart jeg kommer meg på pc :) Er det vanlig med flere som er tilgangsansvarlige?

Fra mobil.

Det skal jeg gjøre så snart jeg kommer meg på pc :) Er det vanlig med flere som er tilgangsansvarlige?

Fra mobil.
Jeg er litt usikker? Kan du ikke spørre moderator når du sender inn melding om navn og at du er ansvarlig? :) så kan jeg godt være det med deg.

❤️Februar 2015❤️

Jeg er litt usikker? Kan du ikke spørre moderator når du sender inn melding om navn og at du er ansvarlig? :) så kan jeg godt være det med deg.

❤️Februar 2015❤️

Okidoki :D

Dytter denne litt opp. I morgen kveld er siste sjans for å stemme på det navnet du vil at den skjulte gruppen skal ha:)

Fra mobil.

Opp med seg :)

❤️Februar 2015❤️

Fikk ikke til å stemme fra mobilen, men på PC gikk det helt strålende.

Avstemningen avsluttes i kveld kl 22, så om du ennå ikke har stemt, må du logge deg på pc'en og få det gjort :D

Back
Topp