Real
Gift med forumet
Vi har finere middagssett.har dere finere middassett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har finere middagssett.har dere finere middassett?
Dårlig med fiskingFisker du?
Har veldig lyst til å vinne!!!!!!Har du lyst til å vinne konkuransen?
Samboer jobber med logistikk.Hva jobber samboern din som?
Ketchup er godt.Liker du ketchup?
Har vært medlem siden 09.05.2012-den dagen jeg fant ut at jeg var gravid.Hvor lenge har du vært medlem på babyverden?
Ikke så ofte. Har lyst til å begynne å svømme hver uke. Akkurat nå er vi på babysvømming hver fredag daEr du ofte i basseng?
Vi var på kino rett som det var. Har vært på kino 2 ganger etter fødselenBrukte du/dere gå ofte på kino før fødselen?(regner med det ikke har vært så veeeldi my sånt etter fødselen)
Jeg elsker min svigermor! Hun er et fantastisk menneske. Hun er så snill og omsorgsfull. Det er å ta en tlf, så er hun her i løpet av 20 min <3går du overens med svigermor?
Vi er har 21 fot plastsnekke som heterHar dere båt?
Uff nei.. kommer liksom aldri igang med det jeg..Trener du?
Hun veier 5420 og er 58 langHvor stor er dattera di blitt nå? altså vekt og lengde? *Pent navn forresten*
Jeg har alltid vært blond, men har blitt mørkere og mørkere med åra, så nå er det lys brunt el no sånt..Hvilken farge har du på håre?
Jeg elsker action filmer! Men liker også en romantisk komedie Før digga jeg grøssere, men har da blitt så redd etter jeg ble mamma- Hahaha!Hvilke filmer liker du?
Har vært på en del konserter. Siste konserten jeg var på var KissHar du noen gang vært på konsert?
Liker å fotografere, synge og dansehar du en eller flere hobbyer?
Hjemme har vi maange instrumenter, men jeg kan ikke spille. Jeg kan 3 grep på gitaren, og da kan jeg spille Tom dooley, gøy på landet, Pål sine høner, gøy på landet ihvertfall HahaSpiller du instrument eller driver med noe sport?
Vært sammen i 6 år og forlovet i 2..??..tror jeg el er det 3..?Hvor lenge har dere vært i lag? og hvor lenge forlovet? *Blir vel bra me bryllup*
Nicon- i micro. HahahahaHar microen d60,så ganske bra. Eeelsker å ta bilder!
Rettelse igjen : nicon ikke micro.Nicon- i micro. Hahahaha