Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har 1 barn. Hun heter Nora og er født 04.01.2013.Hvor mange barn har du?
Jeg jobber natt på et sykehjem som hjelpepleier. Har jobba i 13 år Ikke bare natt da og ikke på samme sted.Har du jobb?
Hm... Før var det blå, men nå tror jeg det er lilla. Lys lillaHva er din favoritt farge?
Er veldig glad i mat og vi lager som regel alt fra bunnen av.. favoritten må nok bli en el annen fiskerett tror jeg..men man skal ikke kimse av taco og sånn heller altså..Har du noen favoritt mat?
Brødskive el knekkebrød med varierende pålegg.hva bruker du spise til frokost?
Til frokost er det melk. Til middag er det vann. Det er noen retter jeg må ha melk til som feks pannekaker og grøt. Og noen retter MÅ jeg ha cola til. Feks taco.Hva liker du best å drikke?
Er veldig glad i litt eldre musikk. Litt sånn 50, 60 og 70 talls musikk som man kan synge og rocke til.Hvilken musikk liker du?
Ingen akkurat nå, men liker greys anatomy ( hysj!! Har ikke sett siste sesong ) prison breake, friends. Frustrerte fruer. Har sinnsykt mange serier til gode som vi skal ta fatt på.Hvilke tv-serier ser du på?
Vi har en skoda roomster.har du bil, hvilken?
Joggebukse og t-skjorte.Hva har du på deg i dag?