dumidalia
Gift med forumet
jo, men ønsker meg et nytt som tar bilder kjappere.Har du et bra camera?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jo, men ønsker meg et nytt som tar bilder kjappere.Har du et bra camera?
fikk i bryllupsgave, men de lages ikke lenger. Tenkte vi skulle ønske oss noen til jul fremover.Har dere fine vinglass?
ja, new wave fra villeroy&bochHar dere finere middagssett?
nei, ikke nå lenger.Eier du et fint kaffeservise?
jeg er redd for at noe skal skje med ungene mine.. Livredd.Hva er du redd for?
elsker avslapping, kvalitetstid, god mat, gode venner, familietid, nye opplevelserNoe du elsker! ?
åh, det var jo synd(om du hadde ville hatt flere da)... kan jeg spørre hva som gjør at du ikke kan, altså helsemessig?nei, jeg har ikke helse til å være gravid flere ganger..
så kjekt, da kan du jo laga mye pent her er ikk håndarbei noe for men, men er flink til å tegna, male og andre kreative ting... men ikke strikking o.l....håndarbeid
hadde bekkenløsning som gjorde at jeg var sykemeldt fra uke 8, gikk på krykker fra uke 20 og lå mer eller mindre i ro resten av svangerskapet. Jeg er i fin form nå, men har jo ingen garantier for hvordan det ville blitt neste gang. Og det var veldig lite koselig å være ubrukelig mamma i så mange måneder I utgangspunktet kunne jeg godt tenkt meg flere barn, men de får i så fall komme på andre måteråh, det var jo synd(om du hadde ville hatt flere da)... kan jeg spørre hva som gjør at du ikke kan, altså helsemessig?
Jeg er helt ubrukelig på tegning og den typen kreativitet, men jeg skulle så gjerne fått det tilså kjekt, da kan du jo laga mye pent her er ikk håndarbei noe for men, men er flink til å tegna, male og andre kreative ting... men ikke strikking o.l....
hadde bekkenløsning som gjorde at jeg var sykemeldt fra uke 8, gikk på krykker fra uke 20 og lå mer eller mindre i ro resten av svangerskapet. Jeg er i fin form nå, men har jo ingen garantier for hvordan det ville blitt neste gang. Og det var veldig lite koselig å være ubrukelig mamma i så mange måneder I utgangspunktet kunne jeg godt tenkt meg flere barn, men de får i så fall komme på andre måter
åh såpass, ja det var vel ik gøy
er gaske overasket over at jeg ikke fikk så store bekkenplager, var noen ganger jeg "satt meg fast" altså at jeg måtte ha hjelp av sambo av å f.eks komme meg opp om jeg satt meg på gulvet, eller opp trappa... men kan ikk si jeg hadde bekkenløsning(hadde muligens låsning men ikk så my plaget)... for jeg var jo født me hoftedysplasi(satt i seteleie men kom me en fot ut først) og har vært plaget med hofta tidligere.... men igjen så var jeg jo plaget me mye annen sv.sk.plager sp det var jo nok
Jeg er helt ubrukelig på tegning og den typen kreativitet, men jeg skulle så gjerne fått det til
Jeg syr og strikker for det meste, veldig gøy.
er jo bare å øve... men man må jo like det da-hvis ikke blir det ikk bra uansett(virker det som)...
skal lage egne bordkort til dåpen hihi... gleder meg til det
ja det var den tia... så mye man skulle gjort/prøve... hehekanskje jeg må øve litt, når jeg en gang får tid...