Tenkte ikke på det engang, men så bra at han ikke ble skadelidende av det da![]()
Var det som var viktigste og største motivasjonen min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenkte ikke på det engang, men så bra at han ikke ble skadelidende av det da![]()
Han har sykdommen ja. Er 50% sjanse for at barna får det fra forelder. Han er litt plaget med mageamerter. Vet ikke om I har det ennå.Uff, det hørtes kjipt ut :/ Har eldste symptomene/sykdommen nå?
Var det som var viktigste og største motivasjonen min![]()
Så braDet er jegOg at jeg klarte det så fort at det ikke ga noen men til eldstemann.
Så braLitt godt at du ble gravid da! Ikke godt å vite hvor det kunne endt
![]()
Ja, det er nok absolutt det greieste! Mye bedre å se framover![]()
Ja, gleder meg til jeg blir bestemorBare håper det er lenge til enda
![]()
Huff, hvis eldste min er like tidlig ute som meg, så rekker jeg ikke bli 40 engang..Haha, det gleder jeg meg også tilMen ikke før jeg er minst 50!
![]()
Vi blir sikkert kule bestemødre.Haha, det gleder jeg meg også tilMen ikke før jeg er minst 50!
![]()
Vi blir sikkert kule bestemødre.![]()
Enig med deg. Nå er størstemann snart 15 år så er jo ikke utenkelig men håper hsn drøyer til hsn er 30.Men jeg vil ikke være kul, jeg vil være sånn bestemor-bestemorSånn som mormor var!
Og gjerne litt rund, så det er ekstra godt å sitte på fanget
![]()
Enig med deg. Nå er størstemann snart 15 år så er jo ikke utenkelig men håper hsn drøyer til hsn er 30.
Trenden har jo snudd. Inn med yngre type veit duGutter er jo som regel litt senere ute enn jenter. Er de ikke?
Gutter er jo som regel litt senere ute enn jenter. Er de ikke?
Huff, håper snuppa blir litt voksen, og helst utdannet før hun formerer seg![]()
Mye bedre å prate utifra egne erfaringer enn å bare mase!Håper alle mine tre er litt mer fornuftige enn sin mor i så henseende, men vet ikke helt hvordan jeg skal snakke med dem om det, stein i glasshus osv...