Spørrerunden

Uff, det hørtes kjipt ut :/ Har eldste symptomene/sykdommen nå?
Han har sykdommen ja. Er 50% sjanse for at barna får det fra forelder. Han er litt plaget med mageamerter. Vet ikke om I har det ennå.

uote="mrria, post: 15451034, member: 46664"]Hva stjal du i din ville ungdomstid? ;)[/quote]

Jeg var kleptoman og stjal alt mulig. Sminke klær smykker snop etc. Vi gikk på egne raid. Ble tatt når jeg var 14. Sluttet etter det.

Det er jeg :) Og at jeg klarte det så fort at det ikke ga noen men til eldstemann.
Så bra :) Litt godt at du ble gravid da! Ikke godt å vite hvor det kunne endt :o

Så bra :) Litt godt at du ble gravid da! Ikke godt å vite hvor det kunne endt :eek:

Godt poeng :)

Men, den tiden har jeg lagt bak meg, har ikke kontakt med noen fra den tiden lenger heller, tror det er det greieste.

Ja, det er nok absolutt det greieste! Mye bedre å se framover ;)

Haha, det gleder jeg meg også til :p Men ikke før jeg er minst 50! :p
Huff, hvis eldste min er like tidlig ute som meg, så rekker jeg ikke bli 40 engang..

Huff, man kan ikke være bestemor når man er såå ung :p

Vi blir sikkert kule bestemødre. :cool:

Men jeg vil ikke være kul, jeg vil være sånn bestemor-bestemor :P Sånn som mormor var! :D Og gjerne litt rund, så det er ekstra godt å sitte på fanget :p

Men jeg vil ikke være kul, jeg vil være sånn bestemor-bestemor :P Sånn som mormor var! :D Og gjerne litt rund, så det er ekstra godt å sitte på fanget :p
Enig med deg. Nå er størstemann snart 15 år så er jo ikke utenkelig men håper hsn drøyer til hsn er 30.

Enig med deg. Nå er størstemann snart 15 år så er jo ikke utenkelig men håper hsn drøyer til hsn er 30.

Gutter er jo som regel litt senere ute enn jenter. Er de ikke?

Gutter er jo som regel litt senere ute enn jenter. Er de ikke?

Jeg får bare håpe... Ei venninne ble nylig bestemor i en alder av 37, og har sin sønn, hans samboer og deres sønn boende hjemme hos seg (begge er under 18).

Huff, håper snuppa blir litt voksen, og helst utdannet før hun formerer seg :p

Huff, håper snuppa blir litt voksen, og helst utdannet før hun formerer seg :p

Håper alle mine tre er litt mer fornuftige enn sin mor i så henseende, men vet ikke helt hvordan jeg skal snakke med dem om det, stein i glasshus osv...

Håper alle mine tre er litt mer fornuftige enn sin mor i så henseende, men vet ikke helt hvordan jeg skal snakke med dem om det, stein i glasshus osv...
Mye bedre å prate utifra egne erfaringer enn å bare mase! ;)

Back
Topp