Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her kan du spørre en av de andre noe du lurer på. Enten til en utvalgt eller til alle.
Du må svare på mitt spm. først.Etter å ha lest den andre tråden lurer jeg egentlig på hvilken sykdom du har?
14 februar, veide 7755.
Hvor mange ganger går du ut med vovsen din Mrria?
Uff, det hørtes kjipt ut :/ Har eldste symptomene/sykdommen nå?Har en sykdom som heter HAE http://www.haenorge.net/cgi-bin/index.cgi?action=viewnews&id=3
Sliter mest med at det gir voldsomme magesmerter som setter meg ut et døgn eller to. Dessverre så har sykdomshyppigheten min økt veldig under graviditet og amming, så har vært mye plaget.Er en sykdom det helt greit går an å leve med, og det fins akutte medisiner som jeg kan ta ved anfall. Disse må settes i blodåre, så da må jeg dessverre inn på sykehuset, og dte tar alltid så laaaang tid.
![]()
Å, eg har lurt på det samme, men har tenkt tarmsjukdom type diare og forstoppelse om ein anna :/ har aldri hørt om den sjukdommen før... Blir så takknemlig for alt eg har sluppe unna! For jammen har folk plager og sjukdommer eg ikkje ante at eksisterte... :-O
Her kan du spørre en av de andre noe du lurer på. Enten til en utvalgt eller til alle.
Hva stjal du i din ville ungdomstid?![]()
Hva gikk du på?Stort sett det jeg kom over, for å finansiere rusbruk. Langt i fra stolt over den tiden, men den er en del av meg.
Alle kan få svareSpør du aller nå? Eller bare krica?![]()
Hva gikk du på?
Startet forsiktig med Marihuana og ga meg på kokain, ble gravid og kuttet tvert med hjelp fra legen min.
Det er jegSå flink du er som klarte å slutte daDet skal du være stolt over!