Spørrerunden

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Her kan du spørre en av de andre noe du lurer på. Enten til en utvalgt eller til alle.

14 februar, veide 7755.

Hvor mange ganger går du ut med vovsen din Mrria?

Etter å ha lest den andre tråden lurer jeg egentlig på hvilken sykdom du har?

14 februar, veide 7755.

Hvor mange ganger går du ut med vovsen din Mrria?

Tissetur morgen og kveld, og litt lengre tur (blir ikke så lang alltid nå om dagen) rundt middagstid :)

Har en sykdom som heter HAE http://www.haenorge.net/cgi-bin/index.cgi?action=viewnews&id=3
Sliter mest med at det gir voldsomme magesmerter som setter meg ut et døgn eller to. Dessverre så har sykdomshyppigheten min økt veldig under graviditet og amming, så har vært mye plaget. :( Er en sykdom det helt greit går an å leve med, og det fins akutte medisiner som jeg kan ta ved anfall. Disse må settes i blodåre, så da må jeg dessverre inn på sykehuset, og dte tar alltid så laaaang tid. ;)

Har en sykdom som heter HAE http://www.haenorge.net/cgi-bin/index.cgi?action=viewnews&id=3
Sliter mest med at det gir voldsomme magesmerter som setter meg ut et døgn eller to. Dessverre så har sykdomshyppigheten min økt veldig under graviditet og amming, så har vært mye plaget. :( Er en sykdom det helt greit går an å leve med, og det fins akutte medisiner som jeg kan ta ved anfall. Disse må settes i blodåre, så da må jeg dessverre inn på sykehuset, og dte tar alltid så laaaang tid. ;)
Uff, det hørtes kjipt ut :/ Har eldste symptomene/sykdommen nå?

Å, eg har lurt på det samme, men har tenkt tarmsjukdom type diare og forstoppelse om ein anna :/ har aldri hørt om den sjukdommen før... Blir så takknemlig for alt eg har sluppe unna! For jammen har folk plager og sjukdommer eg ikkje ante at eksisterte... :-O

Å, eg har lurt på det samme, men har tenkt tarmsjukdom type diare og forstoppelse om ein anna :/ har aldri hørt om den sjukdommen før... Blir så takknemlig for alt eg har sluppe unna! For jammen har folk plager og sjukdommer eg ikkje ante at eksisterte... :-O

Hvilken sykdom hadde du? :p Haha. Angående andre tråden ;p Du svarer bare hvis du vil!

Spør du aller nå? Eller bare krica? :p

Hva stjal du i din ville ungdomstid? ;)

Stort sett det jeg kom over, for å finansiere rusbruk. Langt i fra stolt over den tiden, men den er en del av meg.

Jeg og venninnene mine stjal røyk på butikken vi var utplassert på :p Det skjedde en gang, og er vel det eneste jeg noen gang har stjelt (bortsett fra litt snop på butikken) :p

Startet forsiktig med Marihuana og ga meg på kokain, ble gravid og kuttet tvert med hjelp fra legen min.

Så flink du er som klarte å slutte da :D Det skal du være stolt over!

Så flink du er som klarte å slutte da :D Det skal du være stolt over!
Det er jeg :) Og at jeg klarte det så fort at det ikke ga noen men til eldstemann.

Tenkte ikke på det engang, men så bra at han ikke ble skadelidende av det da :D

Back
Topp