Spørreleken!

Har alltid hatt 2 man klar, gutten fikk guttenavnet så har jente navnet igjen [emoji4] blir det gutt så sliter vi [emoji4]

Skal du legge deg snart?

Skulle virkelig ønske det, jeg er så trøtt! Men kl er 10.15, mini hviler og våkner snart :/

Skal du gå tur i dag?

Nei, har en febersyk gutt her hjemme. På tredje dagen, vi blir snart sprø av å være inne begge to! [emoji85]

Skal du noe gøy i helgen?

Skal på båttur med fint besøk[emoji172] en tur som involverer alkoholer, noe som betyr at jeg må jukse-drikke[emoji4][emoji23]

Har du fortsatt ferie?

Nei, har en febersyk gutt her hjemme. På tredje dagen, vi blir snart sprø av å være inne begge to! [emoji85]

Skal du noe gøy i helgen?
Skal på båttur med fint besøk[emoji172] en tur som involverer alkoholer, noe som betyr at jeg nok må manipulere vinflaska[emoji4][emoji23]

Har du fortsatt ferie?

Skal på båttur med fint besøk[emoji172] en tur som involverer alkoholer, noe som betyr at jeg nok må manipulere vinflaska[emoji4][emoji23]

Har du fortsatt ferie?
Ferdig med ferien men har dager til gode [emoji4]

Er du på jobb og er inne på BV?

Nei, har fri. Har sjeldent tid til å sitte med mobilen på jobb. Og så er jeg livredd for at noen skal se at jeg er på BV og avsløre meg, så sjekker kun når jeg er hjemme [emoji23]

Hva skal du ha til middag i dag?

Nei, har fri. Har sjeldent tid til å sitte med mobilen på jobb. Og så er jeg livredd for at noen skal se at jeg er på BV og avsløre meg, så sjekker kun når jeg er hjemme [emoji23]

Hva skal du ha til middag i dag?

I dag blir det taco [emoji4]

Hvilken bil har du/dere?

Back
Topp