Spørrelek!:)

Jeg tror gutt :)

Hva er det første du tenker når du tenker på den lille spiren i magen?

nei, men burda ha gjort - er bare 3 grader ute.... blir før søndag, for da skal jeg over fjellet og hente hjem småtrolla mine <3

Mørkt ell blondt hår??

skal flytte Lastebilen blir kjørt hit i morgen og tømmer den på lørdag.....Skal hente hjem småtrolla mine på søndag, de har vært på høstferie hos pappaen.... og jeg skal jobbe både lørdag og søndag og....

-er du trøtt nå??

Ja:( våknet tidlig pa veldig forkjølet lille snupp :/ Spm : hva er det beste med fredag ? :)

Begynnelse på helg
noen spesielle planer for idag?

besnik skrev:
Begynnelse på helg
noen spesielle planer for idag?

Sambo reiste på øvelse i dag, så det blir vel husvask og rydding og baking og tv-titting før jeg omsider klarer å ta fatt på skoleoppgaven min som skal leveres i kveld.. godt jeg er "tidlig" oppe!

Hvordan er været hos deg?

Et par plussgrader og strålende sol :)

Hva er favorittlåta di om dagen?

æ vil bare dans meeee dææææææ
La heile verden seeeee dææææææ :D

Beste tiden på året?

Sommeren:) hva skal du ikveld?

Nei har ikke tv for tiden. Ganske befriende, men ganske kjedelig når jeg allikevel sitter inne og sturer. Har du også en svigermor eller noen annen som tar styringa, og bestemmer hvordan du skal ha det? (Noe som passer dårlig med hormoner som danser salsa inne i kroppen).

Nei har ikke det, men så er det ingen som vet at jeg er gravid enda:p når vi først er inne på svigerfamilie, så blir neste spørsmål: har du ett godt forhold til svigerfamilien?

Ja, veldig :) De er riktignok skilt, men har et godt forhold til begge to :)

Hva skal du ha til middag i dag?

Back
Topp