Surrehøna Glad i forumet 17 Okt 2011 #1 Reglene er enkle: En person stiller et spørsmål. Den som svarer i tråden må svare på spørsmålet og stille et nytt. _______________________ Hva er yndlingsretten din?
Reglene er enkle: En person stiller et spørsmål. Den som svarer i tråden må svare på spørsmålet og stille et nytt. _______________________ Hva er yndlingsretten din?
Surrehøna Glad i forumet 17 Okt 2011 #3 The Big Bang theory Hvilken farge har du på sokkene dine i dag?
Phibonacci Glad i forumet 17 Okt 2011 #7 o'boy! Siden det hjelper om jeg er litt uggen :) Hvordan er været hos deg i dag?
Blåbær2 Andre møte med forumet 17 Okt 2011 #8 Her er det halv skyet og sol :) Kva er din favoritt film?
Surrehøna Glad i forumet 17 Okt 2011 #9 Jeg har så mange jeg liker, men triologien om Hannibal Lecter kommer nok som nummer en. Hvilken skostørrelse har du?
Jeg har så mange jeg liker, men triologien om Hannibal Lecter kommer nok som nummer en. Hvilken skostørrelse har du?
Dragemammaen Glad i forumet Marsboerne2017 17 Okt 2011 #13 Trollmors vuggevise! Hva er det første du ville gjort om du vant 1 million kr?!
Usynlig Elsker forumet 17 Okt 2011 #14 Kjøpt ny bil! Hvordan reagerte du da du fikk positiv graviditetstest?
Mai10+Mai12 Forumet er livet 17 Okt 2011 #15 Jeg ble kjempeglad (var jo planlagt) Hvilken farge er det på stua di?
Mai10+Mai12 Forumet er livet 17 Okt 2011 #16 Jeg ble kjempeglad (var jo planlagt) Hvilken farge er det på stua di?
Linnkri Betatt av forumet 17 Okt 2011 #17 Eggehvit, ikke spesielt oppfinsomt! Hvilken vogn skal du ha til den lille? :)
Dragemammaen Glad i forumet Marsboerne2017 17 Okt 2011 #18 Samme gamle Basson Roma, 2004 modell Hvor mange barn ønsker du deg totalt?
HvitSnø Elsker forumet 17 Okt 2011 #19 2 akkurat nå. Men kanskje 3 etter hvert ;) Hva gleder du deg mest til i svangerskapet (utenom å se babyen i levende live første gang ;)??
2 akkurat nå. Men kanskje 3 etter hvert ;) Hva gleder du deg mest til i svangerskapet (utenom å se babyen i levende live første gang ;)??
babymama81 Elsker forumet 17 Okt 2011 #20 Jeg gleder meg mest til å begynne å kjenne liv daglig. Hva er din yndlingssjokolade?