Spørrelek 2.0.!!

Tjolahopp skrev:
Har du tatoveringer?

Jepp.. 2 stk! En liten en på håndleddet, og (en såkalt) tribel-trampstamp i korsryggen.

Vurderer å ta en ny tattooering etterhvert som skal symbolisere barna mine, men da må jeg få de jeg skal ha først, ellers kan det bli litt mye kanskje?

Hvis du hadde måttet ta en tattooering nå, hva ville det vært og hvor ville du ha plassert den?

MaryLou skrev:
Hvis du hadde måttet ta en tattooering nå, hva ville det vært og hvor ville du ha plassert den?

Da hadde jeg tatt ferdig sleeven jeg har begynt på. Den skal dekke hele høyrearmen til slutt. Og da skulle jeg hatt med navnet til mini ett sted. Har allerede navna til de andre :)

Hvis penger ikke hadde noe å si, hva hadde du ønsket deg aller mest til jul?

Tjolahopp skrev:
Hvis penger ikke hadde noe å si, hva hadde du ønsket deg aller mest til jul?

ny bil :) 

Hmm.. Tror faktisk jeg har klart å la være å kjøpe noe som er ubrukelig enda!!  Tror vi bruker alt vi har kjøpt..

Minnelli skrev:
Hva er ditt beste ferie barndomsminne?

Det må bli alle hytteturene, med tur i marka... spes sausankinga når je var lita var stor stas, men det var nok ikke ferie for anna enn oss unga :) 

hvis du kunne ta med familien å dra på en drømmeferie(penger ingen hindring) hvor går turen??

nr 1 Nes H skrev:
hvis du kunne ta med familien å dra på en drømmeferie(penger ingen hindring) hvor går turen??

Da hadde det blitt en tur til USA og vært med på valgnatten i november. Heia Obama!

Mystiqe skrev:
Hva skal du gjøre i dag?

I dag skal jeg og  snuppa ut på trilletur med hennes mormor og oldemor 

Klatremus Lillemann skrev:
Hvos du ikke hadde hatt barn: hva hadde du brukt tida di på nå istedet?

Da hadde jeg jo ikke hatt permisjon, så da hadde jeg vært på jobb :(

Back
Topp