Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal begynne med studier i januar. Men driver og leser til en prøve nå. Ikke lett det altså.
Har dere gjort noe spennende i permisjonstida?
Det er viktig å kose seg og slappe av. Babytida går så fryktelig fort!Så flink du er! Har overhodet ille gjort noe spennende. Har bare kost meg i grunn. Etter å ha vært i permisjon to ganger tidligere med fikse ideer om alt som skulle gjøres, justerte jeg ned forventningene denne gangen![]()
Det er viktig å kose seg og slappe av. Babytida går så fryktelig fort!
Hakke vært særlig flink enda altså. Men jobber med saken. Er snart bare to mnd igjen til desember og prøven.
Gode tips til lesing med små barn, som ikke sover, i hus?
Så flink du er! Har overhodet ikke gjort noe spennende. Har bare kost meg i grunn. Etter å ha vært i permisjon to ganger tidligere med fikse ideer om alt som skulle gjøres, justerte jeg ned forventningene denne gangen![]()
Lesing for barnet er lett, min egen studering derimot, er verreHvis du tenker å lese for barnet, så har de jo masse fine bøker i diverse bokklubber. Jeg meldte inn min lillemann, får pakker innimellom led bøker og leker. Lett å avbestille de man ikke vil ha ogsåHva studerer du?
Det er noe jeg lærte også nå etter min første permisjon. Neste gang skal jeg skru ned forventningene, ta en dag av gangen og bare nyte permisjonen![]()
Lesing for barnet er lett, min egen studering derimot, er verre![]()
Skal ta ferdig ppu, så blir jeg lærer.
Noen andre som er tilbake i jobb? Hva jobber dere eventuellt som?
Hva jobber du med da?Så flott, lærere er gull! Lykke til![]()
Jeg jobber på legekontor. Enn du?
Trives du i jobben din?Helsesekretær på legekontor![]()
Trives du i jobben din?
Sånn er det nok de fleste plasser ja. Det som er viktig er at man trives størsteparten av tida man er på jobb.Stort sett så gjør jeg det. Er jo ting som ikke alltid er like greit, men sånn er det vel stort sett på de fleste arbeidsplasser.