spør her å! jogging??

*Frk.Mamma

Gift med forumet
hvis man jogger 30-45 min 4-5 dager i uken vill man da få vekk magefett og de berømte gåntakene på siden da?? eller må man gjør noe annet også?

nå må jeg få rompa i gir så i dag har jeg ridd en tur da men nå så slo jeg til og tok med bikja og jogga haha jeg jogga, har jo aldri skjedd men jogga i 40 min ca jogga et stykke gikk hurtig og holdt på sånn hele tiden, så tilsammen jogga jeg halve veien og det var jo SUPER deilig og komme seg ut i skogen aleine med bikkja og bruke kroppen litt.

men hvis jeg gjør et da vill jeg da kunne klare og gå ned de 14 kg jeg har til overs??

Lurer jeg også på

Jogga i går kveld, og i mårrest gikk jeg opp til en fjelltopp her i byen.
Men må nok kutte ned på kaloriene da

Intervall er det beste... Og man må få opp pulsen... Men med gode intervaller 4-5 ganger i uka, over tid, så burde du se resultater... greit å ha noen styrkeøvelser i tillegg..

Leste nettopp en overskrift i en eller annen nettavis som var sånn ca sånn:

"Er du overvektig, begynn og løp"

Forøvrig gikk jeg ned masse for en del år siden bare ved å gå hurtig 1,5 t hver dag. Aldri løping, jogging etc. bare hurtig gange.

JA, det vil man..

Det er egentlig et ganske enkelt regnestykke der man må bruke flere kalorier enn en spiser, så ved godtog sunt kostholdogtrening såbør du se resultater ja

Linemor7 skrev:
Leste nettopp en overskrift i en eller annen nettavis som var sånn ca sånn:

"Er du overvektig, begynn og løp"

Forøvrig gikk jeg ned masse for en del år siden bare ved å gå hurtig 1,5 t hver dag. Aldri løping, jogging etc. bare hurtig gange.

ja dte leste jeg, men sto liksom ikek noe sånn om magefettet forsvant osv hehe så måtte bare spørre, men jeg får ta og gå huritg og jogge osv noen uker nå så når jeg er litt mer opptrent kan jeg helelr begynne og gjøre litt andre ting også =)

Bouncing buttplug skrev:
JA, det vil man..

Det er egentlig et ganske enkelt regnestykke der man må bruke flere kalorier enn en spiser, så ved godtog sunt kostholdogtrening såbør du se resultater ja

på kosthold er jeg ikke så flink :p men har slutta og spise godis og drikke brus i uka det tar jeg litt av i helga for og kose meg, er jeg helt sugen tar jeg et halvt glass pepsi max. så ellers spiser jeg vanlig mat, prøver og spise mye salat og sånn til middag og spiser ofte og lite

Back
Topp