Spør gubben din

Lady m/ Baby

Elsker forumet
Om hvordan barbermaskin han har?
Å er han fornøyd??

Jeg er helt blank på det området, men tenkte å kjøpe en til sambo i julegave, så trenger litt tips.

Evt, hvordan barbermaskin ønsker gubben din seg?

På forhånd takk[;)]

kjøppte en i fjord i julegave til han. phillips.. med sånn innebyggd barbergele.. kosta flesk. den var IKKE bra.. tar ikke skikkelig nedtil

Gubben skal få en Philips. Så reklame for den fra Elkjøp på tv'n... 700 kr

Han ANER ikke hva den heter, men er kjøpt på price club...
Han er fornøyd, men den har ikke holdt sånn veldig lenge... Den er vel snart 2 år og begynner og bli litt sliten nå..

ORIGINAL: *Lill

kjøppte en i fjord i julegave til han. phillips.. med sånn innebyggd barbergele.. kosta flesk. den var IKKE bra.. tar ikke skikkelig nedtil

Ok, da skal jeg ikke kjøpe en slik, takk for tipset.
Å så kjipt å bruke mye penger på det og være så misfornøyd[:-]

philips cool skin vanntett. en blå sak som funka kjempebra inntil han mista den i gulvet[8D]

ORIGINAL: merete_80

Min har høvel.

Typen sin heter Panasonic ett eller anna. Den var god så lenge den fungere, men har typen din "hardt" skjegg, bør han heller bruka høvel[:)]

Kanskje lese kva eg skriver ja[8D][8D] Da eg meinte var at han var fornøyd når den var ny[:)][:)]

ORIGINAL: lykkeligmamman

philips cool skin vanntett. en blå sak som funka kjempebra inntil han mista den i gulvet[8D]

Kan han da bruke den i dusjen?

Mannen min har denne:

Han likte den ikke noe særlig i begynnelsen, men nå bruker han den ofte og synes den er kjempegod[:)]

Det er en Philips Coolskin 8030

Min bruker bare høvel...[;)]
Blir best da[:)]

ORIGINAL: Lady m/ Baby

ORIGINAL: lykkeligmamman

Kan han da bruke den i dusjen?
jepp[:)][:)][:)]

han er ikke hjemme nå, men jeg tror han har en Philips om jeg ikke husker feil

Philips cool skin.  heilt grei- men ville heller hatt en uten trekantet hode!

ORIGINAL: merete_80

Min har høvel.

Han vil ikke ha maskin[:)]

Ingen!! Han bruker kun høvel[;)]

ORIGINAL: Skogsrypa

Jeg jobba i en expertbutikk en stund, og etter et kurs fikk jeg vannvittig bra pris på en Braun maskin, som jeg bare kjøpte til gubben. Han ble fornøyd, men nå lar han det gro[:'(] (meeeen, det er en annen historie).

Men, det som er den store forskjellen på Braun og Philips maskinene er ansiktet den skal brukes på. Den ene typen (tilgi meg for å være glemsk og ikke husker hvilken) passer best til runde ansikter uten særlig "skarpe kanter", mens den andre passer best til det. Derfor er det noen som ikke klarer Braun og heller liker philips, og omvendt. Har man feil maskin, kan man oppleve lugging osv.

Jeg vil heller ikke anbefale deg å kjøpe en billig-maskin, typ slike kampanjevarer kjedene har til 500 spenn, de er ikke bra.

Gå heller i en butikk og få hjelp av de som jobber der, skjønner du at de har litt peil kan de faktisk gi deg noen gode tips. Det er flere ting å tenke på, feks om han foretrekker å barbere seg i dusjen, om han reiser mye og det er kjekt med reiseetui og lader. Andre har lade- og rensehus, noen bare skylles i vann, osv osv.

Men ett godt råd; sjekk prisen på nye blad før du bestemmer deg! Husker jeg solgte en mellomdyr philips til svoger, og fikk sjokk da han bestilte nye blader, de var svindyre!

Haha, å jeg trodde at det bare var å kjøpe en maskin.. *sukk* Må vel ut i butikkene og spørre og mase[8D]

ORIGINAL: Diddij

Min bruker bare høvel...[;)]
Blir best da[:)]

[:D]

Philips cool skin. Kan brukes i dusjen.

Jeg har kjøpt både skjeggtrimmer og barbermaskin til mannen. Begge i philips.. Barbermaskinen er slik med gel i.. Funker ihvrtfall bra på han og ikke hørt no klaging[;)] Er vanntett så kan og brukes i dusjen..[:)]

Back
Topp