spøker litt

pupple

Forumet er livet
stiv nakke og sår hals på meg her i kveld[&:]

det bare må'ikke være svineri!!!!!!!!

Har hatt litt sår hals til og fra de siste dagene jeg også, uten at det har blitt noe skikkelig ut av det.

Stiv nakke er jo i såfall et symptom på hjernehinnebetennelse, ikke influensa.

Verker i armene mine jeg nå, men regner med det kommer av at jeg har vært 3 dager på datakurs. Har hatt det sånn flere ganger i høst egentlig, og tror det kommer av jobben.

ok.. øm nakke da.

det som er så dumt m tida nå er jo at det er sesong for snørr og hoste uansett.
så føles det så kjipt og holde seg unna folk om ikke det er det.

de som hadde det i sommer var der jo ikke så mye tvil om at hadde det, da gikk der ikke så mya anna. kom en gjeng fra kypros.. 4 ungdommer a en gjeng på 8. de smitta noen sine egne fam.medl men der stoppa det.
nå gar det fra hus til bhg, til hus, til skole, til hus, til en anna bhg og frem og tilbake sånn og til ørten arb.plasser.. uff[8|]

ORIGINAL: Ihne

Glad70: musearm[8D][:-]

Det er begge armene da. Og dessuten er jeg ganske god til å bruke tastaturet mest mulig. Og på hjemme-pc'en min (bærbar) har jeg ikke mus tilkoblet.

Men nå har jeg som sagt vært på datakurs, blir mer trykking da enn i det daglige på jobben.

Og før det så har jeg vært på veldig mange andre kurs, altså uten pc, så da ble det uvant å komme tilbake på kontoret og bruke pc igjen.

Jeg jobber sammen med ei som fikk klare influensasymtomer. Hun fikk komme til lege fordi hun sa at hun trodde hun hadde lungebetennelse. Om hun hadde sagt hun hadde influensa hadde hun ikke fått komme inn[&:]
Det viste seg at hun hadde et influensavirus, men de ville ikke teste henne for svineinfluensa, enda hun har et barn hjemme med en ganske alvorlig lungesykdom[&:][:o]

Jeg håper pupple at det ikke er svineriet du har fått. God bedring![:)]

det er IKKE det[:)] jeg har samme "symptomer" ennå.

Back
Topp