har noen historier herfra, huset vårt er fra 1930.
sambo har på en måt et "forhold" til den gale damen som hadde huset som feriehus for mange år siden... da jan var liten så pleide han klippe plen og sånn og fikk lov å kjøre mopeden hennes rundt i hagen, ene dagen velkomme og andre dagen ikke.. hehe, spes dame.. men så til saken...
første historien jeg har herfra var en kveld, for ca 4 år siden, sambo dreiv i stua, og spilte ganske høy musikk, sånn riste i veggene høyt, mens jeg dreiv på kjøkkenet å ryddet inn i skapene, plutselig hører jeg det forferdelige smellet/braket, akkurat som er stort vitrineskap med masse glass som velter utover gulvet og blir knust... sambo skrur ned musikken og lurer på om kjøkkenskapene faller ned, mens jeg var jo helt sikker på at han spilte så høyt at skapet på veggen istua datt ned... vi hørte jo dette GODT begge to enda musikekn var så høy, men vi fant ikke et eneste knust glass i hele huset... hehe[:o]
en annen ting var etter at Kasper ble født, da begynte ting å forsvinne, en dag fant jeg ikke den ene cheroxen hans, dette var akkurat da høsten slo inn... vi endevendte hele stua for å finne den, men neida... plutselig en dag da snøen nærmet seg og jeg og lillegull stod opp, jeg satte han i mat stolen på stau og gikk på kjøkkenet for å lage brdøskive til han, borte fra stua max 2 min. da jeg kom utpå der igjen, låg cheroxen hans midt på stue gulvet[:D]
har flere og hvis dere gidder høre..... hehe
en morgen kom kasper inn på rommet mitt, det var mørkt enda, og jeg var jo trøtt, menkasper han satte seg opp i seng mi åsså peker han ut i gangen og sier, "se på han der da mamma"
jeg spør jo "hvem da?" kasper: " han som står der" jeg ba han skru på lyset å da sa han "nå er han borte mamma"[:o][:)] så han såg tydeligvis noen.. hehe
sambo satt også en kveld på daten her da jeg var borte.. da hadde han hørt noen som gikk på en måte ut av senga vår (rommet over data) og ut på stua.. han hadde jo trodd det var kasper som stod opp, så han hadde gått opp å sjekket, men han sov så søtt... heh....