Spøkelser?

jealie28

Gift med forumet
Så på generell tidligere i dag...da har de en tråd om folk som mener de har spøkelser i huset sitt hjemme...noen her som (tror de) har det? Eller tror på dette i det hele tatt?

Nja... vet ikke... Men hver gang jeg leser Harry Potter så ser jeg Voldemort i skyggene og er sikker på at han kommer for å ta meg! Men det er vel mer paranoia[:D][:D].

Men hadde en "spøkels" opplevelse en gang^_^. Så man vet jo aldri=).

ORIGINAL: Jaybird

Nja... vet ikke... Men hver gang jeg leser Harry Potter så ser jeg Voldemort i skyggene og er sikker på at han kommer for å ta meg! Men det er vel mer paranoia[:D][:D].

Hahahaha, vurdert innleggelse? Neida [:D]
Men jeg er og sånn, når jeg ser på film, så er jeg helt inn i den verdenen leeenge etterpå...uff, hva psyken gjør med oss noen ganger[;)]

Vet ikke helt om jeg tror på sånt... har aldri opplevd no sånt heller!![:)][:)]

ORIGINAL: jealie28

ORIGINAL: Jaybird

Hahahaha, vurdert innleggelse? Neida [:D]
Men jeg er og sånn, når jeg ser på film, så er jeg helt inn i den verdenen leeenge etterpå...uff, hva psyken gjør med oss noen ganger[;)]

Hehe. Er skummelt hva man ser i skyggene. En gang da jeg gikk på do midt på natten, så var jeg sikker på at dusjforhenget var en innbruddstjuv=P. En annen gang måtte jeg vekke sambo, turte ikke gå inn i stua, for jeg var sikker på at det satt en fremmed mann i sofaen. Det var lampa...[:D][:D]. De kommer vel å henter meg snart=P

Jeg tror på det! Har sett bestemora til søstra mi (vi har ikke samme pappa) og onkelen hennes. Det var den natta bestemora hennes døde, eller natta etterpå, onkelen hadde dødd en stund før. Han var litt sånn enstøing som bodde hele livet på mamma`n sin!
Jeg sov på rommet sammen med mamma når jeg var mindre, de gangene pappa ikke var hjemme. Mamma hadde liggi å vært urolig hele natta, bare lå å vridde på seg. Jeg blei vekt av det! Da så jeg bestemora til søstern og onkelen hennes stå i døra. Bestemora hennes kom inn i rommet, og strøyk mamma over ryggen! Da roet hun seg!! Jeg husker det like klart som det skulle skjedd inatt!! Jeg sov ikke mer den natta for å si det sånn.  Ikke turte jeg å vekke mamma heller, når hu endelig hadde roa seg ned![8D]

Vi har også to menn i gangen hjemme hos mamma og pappa. De står ved utgangsdøra. Før sto det bare en der, men nå er det pltuselig to. Veit ikke hvem sistemann er!
Det er stadig knirkinger og lukter hjemme hos mamma og pappa. Det er et gammelt hus som alltid har vært i familien!

Jeg tror veldig på "spøkelser", ihvertfall sjeler. Og håper jeg får bekrefta ting som har skjedd før eller seinere[:)]

Jeg tror veldig på det.. Har opplevd en del selv ++ at min søster kan kommunisere med de døde [8D]

ja jeg tror på alt sånt. Elsker det temaet. Noen som har link til det på generell? Lette en fant ikke

nja. bestemor til gubben har engler på trappen.. (skytsengler)
i alle aldre.
også ofte så ser hun sin avdøde datter. hennes avdøde ektemann er då gått i det hinnsides.

hun sier at småtassene (de minste englene) kan mase litt innimellom.

Jeg tror på det, men tror ikke det er noen her vi bor[:)]

Syns det er skummelt, og vil IKKE oppleve å se, føle etc noe..

ja, eg tror på sjeler og skytsengler[:)]
Har aldri sett noe, men føler ofte min farfars nærvær! føler ofte en hånd på ryggen som beskyttende. synes ikke d e skummelt heller godt å vite at noen passer på meg[:)]
Min søster har sett noe på en skole hun har jobbet på. Så en arm som lukket en dør til et klasserom som hun sku inn på. Når hun kom inn der var d ingen der.

Håper jeg en gang vil oppleve noe mer, men e litt redd for å oppleve noe jeg blir redd for. Men tror man opplever d man e ment for å oppleve om man opplever noe i d hele tatt!

min skytsengel er kusina til mamma [:D]
alle har en skytsengel og det er som oftest en av død familie..

Jeg har fått høre flere ganger at beste moren min(døde i 03 - 53 år) passer på meg og hele tiden følger etter meg [:)] Vi var utrolig sterkt knyttet til hverandre hele barndommen min... Og når hun gikk bort da jeg var 17, var som et stort sjokk for hele familien[X(][:(]

Back
Topp