Spøkelser/gjenferd..

LilleBall

Forumet er livet
Tror dere på de?

Det gjør jeg.. Jeg tror det er mer mellom himmel og jord en hva vi vet.

Skal ærlig innrømme at jeg er livredd slike ting, og håper jeg aldri i livet ser noe slik, men samtidig er det litt spennende så jeg er veldig fasinert også [;)]

Som om jeg skulle sagt det selv [:D] Liv redd sånne ting og mørket, men elsker å høre om det og tror absolutt på det[;)]

Har aldri sett noe (vil ikke heller) men har hørt veldig mye......[:o]

Ja! Jeg tror,men som du ønsker jeg ikke å oppleve!
Synest dermed det er utrolig dumt at det fonnes så mange "fake" medium på markedet som ødelegger troverdigheten for de som virkelig har evner!!!

Ja jeg trur at det er mer mellom himmel og jord.

ja det finnes mer mellom himmel og jord, jeg har av og til sett ting, har kunnet dette siden barndommen, mamma og pappa vill sende meg til psykolog , helt til min mormor sa at det kunne ligge noe i det, fordi hun og har det.

men det er ikke tydelig det jeg ser, det er mer skygger som beveger seg rundt i rommet, har noen ganger opplevd det som skummelt, da begynner jeg å hakke tenner og skikkelig fryse, og noen ganger reagerte katten før meg. men tenker ikke noe over det, min mormor vil jo at jeg utvikler det, men jeg vil ikke. har og vært å sjekket hodet mitt fordi legen trodde det var svulst, men neida frisk som en fisk, synet er også sjekket, bruker linser og har skjeve hornhinner , men ser ikke slike ting av det.

ORIGINAL: 3stars

Signerer

ORIGINAL: tigergutt4

ja det finnes mer mellom himmel og jord, jeg har av og til sett ting, har kunnet dette siden barndommen, mamma og pappa vill sende meg til psykolog , helt til min mormor sa at det kunne ligge noe i det, fordi hun og har det.

men det er ikke tydelig det jeg ser, det er mer skygger som beveger seg rundt i rommet, har noen ganger opplevd det som skummelt, da begynner jeg å hakke tenner og skikkelig fryse, og noen ganger reagerte katten før meg. men tenker ikke noe over det, min mormor vil jo at jeg utvikler det, men jeg vil ikke. har og vært å sjekket hodet mitt fordi legen trodde det var svulst, men neida frisk som en fisk, synet er også sjekket, bruker linser og har skjeve hornhinner , men ser ikke slike ting av det.

Hadde gjort på meg jeg altså!!! [:o][:o][:o]

tror det er blitt mer en vane, og som sagt det er ikke ofte, noen perioder er det mer en andre. noen ganger blir det for mye, for eksempel det står noen i gangen, og da tørr jeg ikke å gå på do, og min mann må følge meg. men jeg har vel egentlig akseptert det, skyggene er vanskelig å forklare, de endrer form mye.

men det jeg sliter med er mareritt som er all for ekkle, jeg blir kvalm og drålig etter på, må skikkelig hyperventiliere. har jeg ett grusomt mareritt om natta, går jeg ikke på jobb, jeg er helt utslitt og tom innvendig.  på en mnd hadde jeg 15 nesten mareritt , jeg klarte å stoppe dem før de slo skikkelig ut, og det er alltid en rød tråd i de, det er alltid noe som går igjen..

Tror det når jeg opplever det for å si det sånn ![8D]

ORIGINAL: 3stars

Jeg tror nok i massevis og har opplevd mer enn jeg snakker om.
mest fordi folk ikke tror på meg og får meg til å føle meg litt gal:P
men det ligger til familien da, på begge sider faktisk.

ORIGINAL: Rebecca85

Som om jeg skulle sagt det selv [:D] Liv redd sånne ting og mørket, men elsker å høre om det og tror absolutt på det[;)]

sign

ORIGINAL: ~Amandas mamma~

ORIGINAL: Rebecca85

ja jeg er heelt sikker på at de finnes gjenferd... har sett flere. og opplevd masse her i huset hvor vi bor... heldigvis bedre nå.. siden de flear fleste er ute av huset,. stikker bare innom  noen innimellom..
her for 1 mnd siden stod de plutselig en mann i svartkledd, m hatt å  slagstøvler.. i ganga mi.. stkk kjapt... ( og de gjrode jg oxo hehe ) blir like redd hver gang jg ser dem, de er de ekleste..
førr en tru gjo en er gal, men har fått de bekrefta, av flere synske, så har beg å tro på at jg ser ting innimellom , og bare de hjelper. ..

Ja, jeg er bombe sikker på at det finnes spøkelser/gjenferd! Er for mye som tyder på det til ikke å tro[;)] Synes de som overhode ikke tror er litt fornektende[:)] Som til eksempel min samboer..

Jeg personlig har desverre aldri opplevd.. kunne ønske jeg kunne samtidig som jeg sikkert hadde vært livredd hvis jeg hadde sett og opplevd noe[;)]

Noen som forresten har sett på klarsynte Lisa Williams på FEM? Det der er bare helt utrolig! Hun kommer med såååå mange faktaopplysninger om de menneskene hun møter fra den andre siden.. at det er skremmende[;)] Hun skal være blandt verdens beste klarsynt[:D]

Hvis dere har FEM og ikke har sett henne.. så ANBEFALER jeg på det sterkeste å ta en titt på torsdager kl 22[:D]

jeg har trodd helt siden jeg var liten.. opplevd ting, å får slik følels i magen å da skjer det ofte ting..min mamma døde plutselig i 2006. den dagen hun døde opplevde en venn av meg ting her i mitt hus. dette viste seg å være akkurat da hun døde.. etter dette er det til stadighet ting som skjer her som verken jeg eller sambo kan forklare... ikke skummelt asso.. tilogmed han mener det er mamma som er innom en gang i blandt på besøk. sønnen min på 10 kom å fortalte at bilbanen hass hadde begynnt å gå på natta..må skru på knappen på den for å få den til å gå... jeg opplever mange ting men er absolutt ikke redd

Jepp det tror jeg på. Jeg også ser skygger som flyr rundt meg i perioder, men jeg tror det er fordi jeg er sliten.

Men har opplevd en god del der jeg er vokst opp, og på skolen jeg gikk på. Var en tysk fangeleir under krigen, å DER er det myyye rart som skjer[X(]

Jepp, garantert noe mer mellom himmel og jord ja

Back
Topp