Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tigergutt4
ja det finnes mer mellom himmel og jord, jeg har av og til sett ting, har kunnet dette siden barndommen, mamma og pappa vill sende meg til psykolog , helt til min mormor sa at det kunne ligge noe i det, fordi hun og har det.
men det er ikke tydelig det jeg ser, det er mer skygger som beveger seg rundt i rommet, har noen ganger opplevd det som skummelt, da begynner jeg å hakke tenner og skikkelig fryse, og noen ganger reagerte katten før meg. men tenker ikke noe over det, min mormor vil jo at jeg utvikler det, men jeg vil ikke. har og vært å sjekket hodet mitt fordi legen trodde det var svulst, men neida frisk som en fisk, synet er også sjekket, bruker linser og har skjeve hornhinner , men ser ikke slike ting av det.
ORIGINAL: 3stars
Ja jeg trur at det er mer mellom himmel og jord.
ORIGINAL: Rebecca85
Som om jeg skulle sagt det selv [:D] Liv redd sånne ting og mørket, men elsker å høre om det og tror absolutt på det[;)]
Har aldri sett noe (vil ikke heller) men har hørt veldig mye......[:o]
ORIGINAL: ~Amandas mamma~
ORIGINAL: Rebecca85
Som om jeg skulle sagt det selv [:D] Liv redd sånne ting og mørket, men elsker å høre om det og tror absolutt på det[;)]
Har aldri sett noe (vil ikke heller) men har hørt veldig mye......[:o]