spåing

_venter_

Elsker forumet
har dere tro på dette?

jeg har serk tro på at det er noe mellom himmel og jord som det ikke går ann å forklare,

mamma ble spådd av ei lokal spåer, det va skremmende egentlig på hva hun kunne fortelle,

er veldig nyskjerrig på dette men har aldrig blitt spådd selv, men allt stemte på hva hun fortalte til mamma ennå i vertfall hehe

Jeg tror på det..Noe stemmer allefall..mye stemmte på meg allefall[:D]

det er sååå spennende, hehe[:D]

Ja det er det, at en helt fremmed skal kunne si noe sånt altså, heelt utrolig..

ja vet ikke kossen en kan forklare det,

det var mye som stemte og det er som du sier siwro at hvordan en helt fremmed kan lese livet som en åpen bok, jeg fikk fryysninger langt nere i tå rota når mamma sa hva hun hadde sagt. helt utroligt.

jeg er en stor fan av medium og hun lisa williams som hadde eget tv show på kanal 5, hun er dyktig og så er jeg en tilhenger av åndenes makt og den 6 sans som skal begynne nå snart hhiihi.

ble masse babbel her nå men de gjør en knall god jobb, [:D][:D]

jeg vet ikke helt. Jeg vil gjerne prøve det for jeg er veldig nyskjerrig. Det er mange ting jeg opplever som er ganske merkelig, så det er nok sikkert en del ting mellom himmel og jord som ikke kan beskrives.

Jeg tror på det, men vil absolutt IKKE oppleve noe.. Er livredd for å se noe/noen[&:]

ALdri blitt spådd ordentlig jeg så jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg... En vennine av meg mener hun kan med kort og prøvde på meg, men kan ikke si det stemte...

En vennine av meg kort la meg og mente hun kunne dette, men jeg merket ikke noe av det hun sådde meg om så,neh jeg tror ikke på det så langt.[:-]

hehe det spørst jo hvem som gjør det og hvor erfarne de er.

[;)]

Sorry, pcen min klikka her så jeg kom vist opp to ganger[8D]

Back
Topp