Spåing!

Tante Sofie

Gift med forumet
Leste et sted på BV at noen hadde blitt spådd på barnimagen.com. Så da måtte jeg også det.

Hun fikk opp at jeg skulle føde den 2.mai, og at det ble en gutt....

Så da gjenstår det å se.

Skal på UL i morgen for å finne ut av kjønnet, jeg gleder meg utrolig. Er innstilt på at det er ei jente, så jeg ble litt paff da hun "så" en gutt....

Og 2.mai er det vel fullmåne...  Spennende!!!!!!

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Er inne på babyimagen.com nå og prøver å finne det... hvor gikk du inn.???

Helt til venstre på siden. Gå inn på Spå/ Horoskop. Ble spådd av Wicca.

Kan ta en stund før dere får svar, hun hadde visst mye å gjøre. Sendte PM til henne forrige uke, i går fikk jeg svar.

Men dere må være registrert på barnimagen.com da.

[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Ramnan78

Tante sofie: Vi må få høre i morgen da hva kjønnet blir, hehe[:)]

Ja, selvfølgelig skal dere få vite det. Er ikke typen som kan holde sånt hemmelig...[;)]
Skal informere så fort jeg får tid i morgen. Har time klokka 08.

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Hehe, jeg har også blitt spådd av en der inne.. Wacca het hun! Fikk svar i går, jeg skal føde 16 april, å det passer jo bra med tanke på terminene mine[:)] så da er det bare å vente å se[:D]

wicca var det ja, hehe..

ORIGINAL: 21/04 Helene

Hehe, jeg har også blitt spådd av en der inne.. Wacca het hun! Fikk svar i går, jeg skal føde 16 april, å det passer jo bra med tanke på terminene mine[:)] så da er det bare å vente å se[:D]

Da blir det spennende å se. Morsomt at vi har blitt spådd av samme da...[;)]

Har vært der og lagt igjen et par spørsmål nå jeg! Håper å få svar ganske kjapt siden termin er 3.april! Får vel ta og logge meg på Barnimagen og sjekke hver dag fremover! [:D] Takk for tipset!

Er der inne å ser nå, men syns det var en vanskelig side...
Jeg vil og bli spådd, men skjønner ikke helt hvordan... [8|]

ORIGINAL: Mariannek

Trykk på nicket, deretter på send melding. Da kommer du fram til der du kan skrive privat melding.
Dårlig på å forklare jeg...

[:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: Tante Sofie

ORIGINAL: Mariannek

Trykk på nicket, deretter på send melding. Da kommer du fram til der du kan skrive privat melding.
Dårlig på å forklare jeg...

[:)][:)][:)][:)]

Sikkelig blond jeg.. Men tror ikke jeg finner ut av det... [8|]
Kommer bare til der andre har skrevet innlegg... Ikke noe privat melding liksom....

ORIGINAL: Tante Sofie

Helt til venstre på siden. Gå inn på Spå/ Horoskop. Ble spådd av Wicca.

Hun spådde meg og [:)]
Hun mente jeg skulle føde 15. april og hun tror det blir en jente. UL-legen var derimot skråsikker på gutt når vi var i uke 19.

Jeg ble spådd like etter at jeg fant ut at jeg var gravid. Hun sa jeg skulle få jente 19 april. Men vi har fått bekreftet gutt 4 ganger og bilde av tissemann så bommet ihvertfall der[:D]

Håper på en måte at hun tar feil med meg også. Har hele tiden vært innstilt på jente, så jeg blir kanskje litt skuffet i morgen hvis det viser seg å være gutt.

Den vanlige UL i uke 18 sa JM at det var 99% sikkert at det ble jente. Men det skal bli deilig å vite 100%.

Back
Topp