*Spådom*

Frk.Chicka

Forumet er livet
Om du blir spådd av noen, så skriv det her,
også kan vi gå tilbake når vi har fått nurkene våres for å se om det stemte! [:D][:D]

Skriv også gjerne hvem du ble spådd av[:)]

Jeg ble spådd idag av Phil Phillis[;)]
[hr]
Jeg sa:"Hi, this is monica, and i just wonder what gender my baby is going to be?"

da sa han bare:

"who's having birthday in april?"

Og jeg svarte: "uuhhh, my new baby?"

Også sa han, "Yes, thats right, your little baby boy"

Jeg sniker bare litt, trodde kanskje det klaffer med april 09, men neida...
men hvem er han phil phillis??? jeg og vil bli spådd...
på bim ble jeg spådd at jeg blir gravid i august og så noen dager senere sa hun samme dama at det skjer i nov. så det var vel ikke så "pålitelig"[8D][;)]

Jeg ringte ei spådame(husker ikke navnet på henne) i april/mai, like etter at jeg mistet.
Utrolig mye av det hun kunne fortelle har stemt. Også det at jeg skulle bli gravid i august[:D][:D]

Kasienka, kanskje hun hadde trøbbel med å skille unnfangelse og fødsel? Sånn at hun så unnfangelse i november, og fødsel i august? Bare en liten tanke fra meg... [8|] Håper jo hun tar fullstendig feil da, så du blir gravid så raskt som mulig!!

Foreløpig har jeg bare det kinesiske spåkartet å forholde meg til -og det sier gutt.
Når det gjelder spådommene om kosthold før unnfangelse, skulle det helt bestemt bli jente da jeg bare har spist grønnsaker og fisk de siste to årene ;-)

Forloveden min vil helst ikke vite kjønnet på forhånd, men jeg synes et svangerskap er spennende nok selv om man vet på forhånd! Vi får se om jeg klarer å holde meg eller om jeg må ringe en spåmann i smug ;-D

fødselskartet mitt sier jente....
men står at det er 50/50 sjangse... hehe

hugo healer sa en gang at han så tvillinger på meg, og så så han litt rar ut, og sa at han så også ei jente og en gutt på hver sin side....
så, jeg går heller for ; "den som lever får se" [:D]

har heller ikke blitt spådd. men magefølelsen sier gutt og kinesisk kart sier jente.

Jeg har blitt spådd av to på bim om at jeg skulle bli gravid i juli/august, og begge har sagt jente. Det kinesiskefødekartet sier det samme.

Jeg ble spådd at jeg skulle få en jente i mars/april...Å UL terminen min er 3 april...så halvparten stemmer i hvertfall...det kinesiske fødselskartet sier også jente[;)]

Jeg har ikke blitt spådd, men mamma er 100% sikker på at det er jente og det kinesiske kartet sier også jente... hmmmm

jeg ble spådd på alternativ messa. ho så to barn, en gutt og en jente som satt å lekte sammen. men jenta kunne også være ett av mine nåværene barn, men det kunne også være tvillinger igjen. men jeg fikk iallefall en gutt. ho så også at vi skulle motta en stor pengesum, som ikke var arv eller jobb relatert. og vi vannt i lotto i helga[:D] så da blir det spennende om ho har rett i forhold til gutten[:D]

så har snikende ullteppe drømt at jeg fikk trillinger[8D] så håper da inderlig at ho ikke er sanndrømt[&:]

Slik var det nesten til meg også,men vi mista i uke 5 da...Da jeg fannt ut at jeg var gravid sa jeg til sambo at det var ikke noe å glede seg over for jeg følte på meg at det kom til å gå galt.noe det gjorde,så på sambos bursdag(04.07.08) var jeg på utskraping..[&:]Skulle egentlig vært en liten februar bebis til neste år,men så kom vi oss fort inn på April da.[:)]

Jeg ble spådd i dag og det skal bli jente. Og hun kommer til å samle hele familien og skape et godt forhold mellom alle parter. [:D][:D][8D][:)] Så krysser fingrene for denne!

Back
Topp