spådom?

mom4the1time

Forelsket i forumet
er det ikke noen her som har noen sånne overnaturlige evner eller som kan forutse ting i fremtiden og i tillegg utøve dette fjernt????

Gidder ikke være gravid meeer! hehe... sliten og blir stressa av å ikke vite noe!!

Kan legge tarot, men hvorvidt det vil stemme vet jeg ikke.. kan kun se ut fra kortene.. er ikke synsk, så ser ikke noe selv enn det kortene betyr..

jeg vil også ;)

Laila & Skytten :)
Hvis du gidder ;)

meg også!?? er så redd for at det aldri skal bli noe mer her.... [&:]

Linda - fisk i såfall [:D]

ta gjerne meg å om du gidder[:D] væren og beate[:)] spennende vel

ORIGINAL: AprilBeiby

jeg vil også ;)

Hvis du gidder ;)

Dette sa kortene om deg:

Fortiden: (ting som har skjedd helt frem til i går)
 du har hatt mye energi, følt deg oppegående på en måte..
Hatt matriell trygghet, mulig lønnsøkning eller vunnet småbeløp på lodd/lotto[;)]
Du har vært posetivt motivert i det du har holdt på med, og taklet småe anstrengelse på jobb/skole..
følt du har fått til ting du har satt deg til mål, mulig vært litt egen (skal klare selv)

Nåtiden: (Ting som skjer nå + - 2uker)
du sier ting rett ut, er veldig ærlig i din sak.. har god ting til å tenke over livet, kanskje litt drømmende?
føler deg fort sliten og utmattet når det er mye som skjer på en gang..
Du prøver å få fred rundt konflikter rundt deg, trenger ikke være deg som er i noe konflikt men kanskje noen nærme rundt deg. du er veldig kreativ for tiden, kanskje litt for kreativ til at de rundt klarer å følge med..
veldig tapper, og tåler mye motgang..

Fremtiden: (alt fra i morgen og 3mnd frem)
Tid for feiring av en positiv hendelse, mest sannsynlig fødsel der[:)]
du kjenner en helhetlig harmoni over deg, og du forbereder deg på fremtidige prøvelser (ett nytt liv som krever sitt er en prøvelse for alle)
du etablerer en god orden i livet og tenker grundig over ideer før du setter dem praktisk tilverks.. følelse av å ha kommet langt i livet[:)]

ORIGINAL: turbojenta

ORIGINAL: AprilBeiby

jeg vil også ;)

Hvis du gidder ;)

Dette sa kortene om deg:

Fortiden: (ting som har skjedd helt frem til i går)
du har hatt mye energi, følt deg oppegående på en måte..
Hatt matriell trygghet, mulig lønnsøkning eller vunnet småbeløp på lodd/lotto[;)]
Du har vært posetivt motivert i det du har holdt på med, og taklet småe anstrengelse på jobb/skole..
følt du har fått til ting du har satt deg til mål, mulig vært litt egen (skal klare selv)

Nåtiden: (Ting som skjer nå + - 2uker)
du sier ting rett ut, er veldig ærlig i din sak.. har god ting til å tenke over livet, kanskje litt drømmende?
føler deg fort sliten og utmattet når det er mye som skjer på en gang..
Du prøver å få fred rundt konflikter rundt deg, trenger ikke være deg som er i noe konflikt men kanskje noen nærme rundt deg. du er veldig kreativ for tiden, kanskje litt for kreativ til at de rundt klarer å følge med..
veldig tapper, og tåler mye motgang..

Fremtiden: (alt fra i morgen og 3mnd frem)
Tid for feiring av en positiv hendelse, mest sannsynlig fødsel der[:)]
du kjenner en helhetlig harmoni over deg, og du forbereder deg på fremtidige prøvelser (ett nytt liv som krever sitt er en prøvelse for alle)
du etablerer en god orden i livet og tenker grundig over ideer før du setter dem praktisk tilverks.. følelse av å ha kommet langt i livet[:)]

Spennende :D
For ting stemmer ganske så godt med fortiden og nåtiden :)
Tusen takk :)

ORIGINAL: jejagal

fornavn og stjernetegn må jeg ha da[:)] så skal jeg legge med en gang..

jeanett og er skorpion [:D]

Fortid:
Vært plaget med voldsomme humørsvingninger. veldig direkte av deg, sier kanskje ting før du har tent deg om noen ganger?
flink til å utnytte omgivelsene og muligheter rundt deg, kanskje vært plaget med noe under svangerskapet som har gjort at man må ta mulighetene man får om man ikke klarer alt selv..
du har gode vennskap, og veldig flink til å pleie de, og du har gode venner som respekterer deg..
Veldig mye kjærlighet i dette kortet, kan være at familien har fått ekstra mye oppmerksom het i det siste!
du kler deg på din måte, er mest sannsynlig fordi vi alle har en mage som gjør at vi ikke kommer inn i normale klær[8D]
Kortet sier du har slitt med skyldfølelse, men sier ikke noe om på hvem måte..

nåtid:
du sitter inne med veldig mange tanker, og mange ideer du ikke helt klarer å plassere.
du har en indre uro, og er ikke så mye sosial for tiden.. Du setter deg selv veldig fort i forsvarsposisjon og du er redd for å binde deg til noe? du får mange råd fra andre, men litt problemer med å høre på de..
veldig rastløs, og venter på noe (fødsel? hehe) veldig lite talmodig fortiden..

fremtid:
får opp en frykt for å miste noe, eller noen du er glad i? krangel kanskje? Skjer en hendelse som leder til forandring, selvom det ser mørkt ut nå kommer det snart lysere tider.. du får ett oppgjør med deg selv og egoet ditt, litt uenig med deg selv?
du kommer til å reise deg etter ett personlig nederlag, gir slipp på destruktive tanker..

ORIGINAL: Lindus82

Fortid:
du har satt noen ideer du har hatt i bevegelse, altså gjort noe med dem..
selvdisiplinert, og holdt deg til den kursen du du selv har valgt å gå..
du har planlagt fremtiden, og ser nye muligheter og fått litt inspirasjon til noe nytt kanskje?
du kjenner din egen styrke og dine svakheter noe du har jobbet med..
vært på rett sted til rett til og fått hjelp til å realisert noe?

nåtid:
du føler du har mange muligheter, men er usikker på hva som er rett for deg..
Problemer med å være realistisk til noe?
liten frykt for å gå inn i noe nytt (noe nytt kan være å plutselig bli tobarnsmor?)
plaget av en urolig følelse, og har vanskelig med å si nei.. Du tar på deg mer enn du klarer.. Bli flink til å si nei! og tenk på deg selv og hva du klarer.. du trenger å gå inn i deg selv før du tar en viktig avgjørelse (kan være så mangt)
Bruk latter og humor, slik finner du sannheten i deg selv!

Fremtid:
Du er redd for å gjøre feil, og har en veldig sterk samvittighetsfølelse en liten tid fremover.
Kommuniserer for større folkemengder.. du er en mystiker, mange kan se på deg som litt hemmelighetsfull.. kanskje du holder på en?
du mestrer mange forskjellige oppgaver fremover, men kommer også til å søke hjelp og råd fra erfarne autoriteter..

hallo! la trådstarter få en sjangs!! hehe.. Marie og krepsen!! :)

Jeg også vil :)
.. Hvis du vil selvfølgelig[:)]

Ann-Jeanette - Vekt

ORIGINAL: Chixy

Jeg vil jeg vil jeg vil!!! [:D] Elsker sånne ting!

Ingvill som er tyr her iallefall dersom kortene dine og du har lyst [:D]

kortene er alltid villig, og jeg når jeg har tid og orker[8D] synes det er moro, pluss at jeg lærer mer og mer for hver gang!
men ikke alltid kortene stemmer da.. så det må jo alle være obs på.

dine sier dette:

fortid:
du har hatt gode evner til å gjøre riktige valg i livet. og har en god oversikt over en spesiell situasjon/oppgave..
nylig hatt en suksess? eller gjort noe som er grunn for feiring?
du har fremdeles ett håp om å oppleve masse mer fremover, mer enn det du har opplevd hittil.. du har en sterk vilje til å opprettholde en posisjon du har, mulig jobb/studie?
Du har en spesiell ting du drømmer om å realisere, men før du gjør det har du brukt/bruker du mye tid på å finne ut om det er rett for deg eller ikke. du er en harmonisk person å være sammen med..

nåtid:
du mestrer oppgaver lett, men er redd for å gjøre feil.. veldig samvittighetsfull og tolerant.. pass på å ikke overdrive for mye.. du søker råd hos andre, kanskje for å bli klokere i noe eller for å få hjelp til noe?
du utvider nå bevissthetens grenser, ser nye muligher fremover, men er på samme tid litt tradisjonell..

fremtid:
Du kan kjenne deg svak på enkelte ting, noen som fører på deg smerte.. men det blir bedre og du ser posetivt fremover..
En konflikt kommer opp, men også at den går over fort.. men ingen som vinner på den, ingen som tjener på det.. litt vanskelig for å utrykke det du mener, redd for å tape noe eller kjenne deg kontrolert.. men alt går til normale, men uten at noen av partene tjener på den situasjonen..

EG OGSÅ VIL! (om du har tid [:)]):D

Elin og er jomfru :)

ORIGINAL: Lindus82

Fortid:
du har satt noen ideer du har hatt i bevegelse, altså gjort noe med dem..
selvdisiplinert, og holdt deg til den kursen du du selv har valgt å gå..
du har planlagt fremtiden, og ser nye muligheter og fått litt inspirasjon til noe nytt kanskje?
du kjenner din egen styrke og dine svakheter noe du har jobbet med..
vært på rett sted til rett til og fått hjelp til å realisert noe?

nåtid:
liten frykt for å gå inn i noe nytt (noe nytt kan være å plutselig bli tobarnsmor?)
plaget av en urolig følelse, og har vanskelig med å si nei.. Du tar på deg mer enn du klarer.. Bli flink til å si nei! og tenk på deg selv og hva du klarer.. du trenger å gå inn i deg selv før du tar en viktig avgjørelse (kan være så mangt)

Fremtid:
Du er redd for å gjøre feil, og har en veldig sterk samvittighetsfølelse en liten tid fremover.
Kommuniserer for større folkemengder.. du er en mystiker, mange kan se på deg som litt hemmelighetsfull.. kanskje du holder på en?
du mestrer mange forskjellige oppgaver fremover, men kommer også til å søke hjelp og råd fra erfarne autoriteter..

Morro! Mye som kan stemme her [:D][:D]

Tusen takk!

ORIGINAL: mom4the1time

hallo! la trådstarter få en sjangs!! hehe.. Marie og krepsen!! :)

hehe.. venta på at du skulle skrive[8D]

Fortid:
liten frykt for å gå inn i noe nytt (Plutselig bli mamma:))

Nåtid:
Du har det veldig rolig og fredlig for tiden.. har en del hemmeligheter for deg selv (mulig en til)
viktige endringer, noe som er i bevegelse allerede, der du oppdager skjønnheten i skapelsen av endringen(fødsel på gang??) du er likegyldig i enkelte ting.. du søker råd hos en klok person for hjelp til noe!  du har en del undertrykte følelser, kanskje påtide å få de opp!
du gir mye kjærlighet fremover men får også veldig mye!

fremtid:
en person nær deg som er veldig selvbevisst, kan være veldig tempramentsfull men har samtidig stor selvbeherkelse..
du har gode lederegenskaper. du tar mange riktige avgjørelser fremover som påvirker mange.. er ærlige i dine ord, og får tilbakemeldinger på det, tolerant men samtidig flink til å sette grenser.. Tradisjoner og familieliv er det du setter i første rekke fremover..

Men er natt for meg nå[:)] kan prøve å ta flere i morgen for de som vil[;)] vet det er noen som har skrevet navn som jeg ikke har tatt enda, tar dere først i morgen da[:)]

Kan du ta meg også i morgen viss det blir tid :)

Ida og Skytte...

Men er natt for meg nå[:)] kan prøve å ta flere i morgen for de som vil[;)] vet det er noen som har skrevet navn som jeg ikke har tatt enda, tar dere først i morgen da[:)]

Kan jeg lese om andre som kar samme stjernetegn og navn som meg, eller må du spå på nytt da??

ORIGINAL: Pønsi

Kan jeg lese om andre som kar samme stjernetegn og navn som meg, eller må du spå på nytt da??

da må jeg ta på nytt.. for å skille dere bruker jeg også nicket, hvis ikke skulle jeg ha brukt fødselsnr.. men siden vi er på nett vil jeg ikke be folk skrive fult fødselsnr her..

Back
Topp