Spådd med ring

August16spire

Elsker forumet
:couchpotato:Noen som har blitt spådd med ring før angående kjønn i magen og hva man vil få?:bookworm: Tror ikke så mye på det da, men fant en dagbok jeg førte i 1.svangerskapet og da ble jeg spådd av svigermor om at det var en jente i magen, så ble jeg og få en jente til og så til slutt en gutt, stemmer hittil så blir spennende på siste hvilket kjønn det blir (nei jeg blir glad uansett kjønn, er ikke det som er viktig):dummy1::dummy1::dummy:
 
Hva er gutt og hva er jente igjen? Kan man spå seg selv? Jeg synes sånn er så moro :D
 
Hva er gutt og hva er jente igjen? Kan man spå seg selv? Jeg synes sånn er så moro :D

Jeg leste faktisk om dette i dag, ditt hårstrå og (gifte)ring holdes over magen, går den frem og tilbake blir d gutt, i sirkel jente:)
 
Min går i sirkel, kjempe stor sirkel ☺️
 
Min går i kjempe stor sirkel :) Kan være at underbevisstheten min påvirker resultatet om det er mulig, men spennende likevel :D
 
Svigermor er alternativ og har hatt rett på kjønn på de to siste (første har annen far), første hun hadde rett på var gutt, så jente og nå sier hun jente nokk en gang mens jeg selv er sikker på gutt :-D <3
 
Her går den rundt. Hadde vært kjekt visst det stemmer, siden jeg har to gutter fra før ;-) Blodskiftetesten sier og jente :)
 
Når den går rundt er det vel jente og pendler den er det gitt, prøvde å spå meg selv og den pendler. Så blir artig å se:happy:
 
Back
Topp