Spå....

Savira

Elsker forumet
Tror dere på det?

Jeg har ei venninne som har spådd meg i forskjellige ting i mange år, og hun har alltid rett...
Dagen før jeg tok testen (den første) spurte jeg henne... Fortalte om alle symptomene mine også. så hun skulle forte jeg hjem fra jobb med en viss tanke om at jeg var det.
Kom hjem, og fikk beskjed om at jeg var 3 uker på vei, hvilket stemte...

Nå har mamma sagt idet siste, at det ser ut som om jeg skal ha tvillinger, og at magefølelsen sier det samme... Hun har alltid rett på magefølelsen. Så jeg sendte mld til venninnen min, og lurte på om hun kunne se det...
Hun skulle skjekke, og kom tilbake etter 3-4 minutter og sa hun fikk svar om to. En av hver....

Tror dere på spåing?
jeg vet ikke hva jeg skal tro nå jeg. Men jeg vet at Venninnen min alltid har hatt rett når det kommer til meg....
Hun har også fått beskjed, for 2 år siden at noen hun kjente, skulle få tvillinger. Men det har ikke skjedd enda....
kan det være meg? ææææ, skremt!!!

tror på det til en viss grad.
er mye rart der ute.
og at det er mer mellom himmel og jord enn man ser det tror jeg.
så at noen har bedre intuisjon enn andre og kan se ting bedre
det tviler jeg ikke på i det hele tatt.

men så spennende da..
tror du at det kanskje er to inni der da??
blir jo kjempe morro med ul å se..:)
eller om evt jordmor finner en hjertelyd ekstra..
[:D][:D]

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, føle eller mene akkurat nå.
Vil heller ikke fortelle mamma at hun har rett på magefølelsen...  hehe
jeg stoler på venninnen min, og har aldri sett noen feil hun har gjort på det med å spå...
Var en periode hun ikke ønsket å spå meg, pga han jeg bodde med for 5 år siden ikke var noe snill, og hun ville ikke se all smerten jeg hadde på den tiden... hun så altfor mye de første gangene til at hun ville mer...
Det tok lang tid før jeg tok meg mot til å spørre henne igjen, for jeg vet hun har så rett...
Så kjærlighetsliv spør jeg aldri om lenger.. det får jeg ta som det kommer....

Såååå spennende  [:)] Jeg er ganske overtroisk av meg såååå. Det blir jo kjempe gøy å se da[:D]

hehe nei ser den med mamma ja..[8D]
men blir jo utrolig morro å se på ul da..om de har rett eller ikke..
[:D]
uff nei ingen vil vel se vennnene ha det vondt. godt du kom deg
ut av det,ingen fortjener noe slikt..

Jeg er veldig overtroisk, men er selvsagt til skeptisk også..
Jeg og sambo var til en engelskmann, og han hadde nesten alltid rett. Kunne si ting om oss som ingen andre kan.

jeg tror, og har alltid gjort det. Men er kritisk til mange av aktørene ute på markedet. Når det gjelder venninnen din har hun nok som venlig rett[;)][;)], hold oss oppdatert for dette er spennende[:D]

Mamma og har en velutviklet intuisjon; hun fortalte meg i mai -04 at jeg kom til å bli gravid til høsten, samme år. Jeg ble faktisk(!) sint på henne for å si noe så idiotisk, jeg var jo midt oppi studiene og hadde ikke planlagt barn før etter endt skolegang. hun fikk rett[:D][:D], og det er ikke første gangen heller[8|]

Så hør på din mor[8D][:D].

Spennende med tvillinger da[;)]

Spennende er det jo, men også veldig skummelt.
Vi har jo tvillinger i familien (begge sider), så sjansene er der jo..
Vi ønsker jo oss mange barn (3-4 stk), men å få to som førstegangs, er mektig skummelt. Ikke fordi jeg er redd det går galt, men pga alt rundt det.
Dobbelt så me av alt. Nødvendige saker, dobbelt så mye oppmerksomhet, og mye annet også....

Som sagt, jeg tar ingenting på forskudd enda.. Håper bare ikke jeg får UL så sent ut... Men håper jordmor gir meg time veldig snart....

Back
Topp