spå tråd...

Hei! Jeg har aldri blitt spådd. Kan du være så snill å spå meg?

28.07.84 er fødselsdatoen min.

Lurer på hva som skjer frammover. Barn? Gutt/jente? Jobbsituasjon? 

Så spennende dette var, da! Dette må jeg prøve!
Jeg er født 230589 sambo er 080586. Jeg lurer også på når spira sitter, hva det bli r og hvor mange barn vi får!

Om det er mulig, lurer jeg også på om vi blir boende her hvor vi bor nå?

=) Jeg har litt sansen for sånne overnaturlige saker! :-D

Hei..
jeg er tidligere sol vil bli mamma..
jeg har sluttet å spå her inne..beklager så mye...
er vist noen som har klaget ang spåingen her inne så derfor spår jeg ikke lengere beklager...jeg forstår jo om noen ikke liker spåing..så respekterer det...dere som vil bli spåd vet hvor dere finner meg..

Så dumt da! Vriker som du er god på dette! :) Skulle gjerne blitt spådd selv. Har aldri prøvd det. :) Lykke til videre med prøvingen!

Hei

Lurer på om du ser om jeg får gutten min på termindato eller før.
Isåfall når?Er i uke 35 nå.

Min matt er født 06.06.80
jeg er født 25.08.82

Hei lurer på om jeg er gravid nå! jeg er født 260585 og han 070791 :))

Har du tid til oss? Jeg er født 210183 og mannen 190190 jeg lurer på om jenta vår vil komme?

jeg vil gjerne og bli spådd...om du får tid...
jeg 150982 han 281074
sitter spiren snart hos oss? 

Til dere som har skrevet til henne her nå og vil bli spådd... Hun spår ikke lenger. Hun er en gammel bruker her inne som svært få ønsker å ha her inne, da hun har løyet og sagt mye dumt her inne de siste årene.

Så dumt at denne tråden kommer opp igjen...men ikke så enkelt for nye brukere å vite det. Hun har kalt seg både "Solrose", Sol vil bli mamma" og "*fjelljenta*"

Jeg vil også bli spådd. :)

jeg er født 240490 og og mannen min 100486.

Vi lurte på når kommer baby nr 2? Og hvilken kjønn?

Enig med deg Polarbear, det har vært mye tull med denne sol vil bli mamma . Enkelte av de tingene jeg har sett hun har skrevet er helt umenneskelig at hun i det hele tatt har tatt sjansen på å skrive, har ikke lest alle de trådene med hun da. 

Uansett dumt at denne tråden kom opp igjen 

Jeg ble spådd etter at jeg hadde hatt en SA i 2010. Hun spådde at jeg ble gravid på neste forsøk og at jeg fikk en velskapt jente. Jeg ble gravid først 5 mnd senere og fikk en gutt med en alvorlig hjertefeil som døde 8 uker senere. 

Tror ikke det er ondsinnet men syns alle useriøse spådamer burde finne på noe annet enn å tenne falske håp hos oss her inne. 

Vil gjerne bli spådd jeg ;) jeg er født : 110285 og han 041283 lurer veldig på om jeg blir gravid nå snart el om vi må vente lenge ;) ønsker oss veldig barn nr 3 ;)

til alle sammen:
hu kan ikke spå. det har hu sagt flere ganger. hu bare gjetter.

denne tråden burde bli slettet

Hun har ikke vært innlogget siden 13.10.2011, så sjansen for å bli spådd er rimelig liten:/ Kan ikke en moderator fjerne denne tråden da?

Kan være så snill å spå meg oxo ;) håper du har tid og ork ;) jeg er født : 110285 og han : 041283 lurer veldig på når vi kan vente oss barn igjen ;) prøver nå på nr 3 ;)

hiltja skrev:
Hun har ikke vært innlogget siden 13.10.2011, så sjansen for å bli spådd er rimelig liten:/ Kan ikke en moderator fjerne denne tråden da?

Back
Topp