spå tråd...

Heihei :)

Jeg har skrevet her for lenge siden, men har ikke fått noe svar, så jeg prøver meg igjen..

Kan du være så snill å spå meg?

Jeg: 170689
Han: 160584

Kommer jeg noen gang til å bli gravid?
Når blir jeg det eventuelt?

Håper på svar :) klem

hei hei!!

henger meg på her jeg... jeg født 251081 og min kjære 190477. vi lurer veldig på om det blir en lille søster eller bror snart her.. eller om jeg kanskje er gravid.. venter mens i morra

Håpar du snart har tid til fleire! Kjempespennandes! :)

Er også veldig spent på om du får spådd snart :)

Hei! Så moro!!!

Jeg er født 07.11.1990. Jeg lurer på om jeg snart vil få fast jobb?
Også slutter jeg på p-pillen nå, vil det ta lang tid før vi blir gravide, og er dette det rette tidspunktet for oss?

På forhånd, takk!

Hei!

Jeg vil gjerne bli spådd - vi har vært prøvere i snart 15 mnd nå... Og lurer på om jeg blir gravid igjen noen gang?
Jeg 090984
Han 151084

På forhånd tusen takk!! :)

dytter og dytter.. :p

dytt

Hei! Dette er spennende. Flink du er!!
Jeg: 300888
Sambo: 170482

Vi lurer på om det er lenge til vi blir gravide? Og hvilke kjønn det evt kanskje kan være?

dytt

få denne tråden fram igjen

dytter håper flere blir spådd jeg

dytteeeeeeeee!!!!!

Hei! Jeg vil gjerne vite om det er jente eller gutt vi venter? Og om han/hun kommmer før tiden?

Jeg er født 01.06.1992 og han er født 22.07.1991
Jeg har termin 20. november

På forhånd, takk! :D

Hei. Jeg vil gjerne bli spådd. Vi har tre barn fra før (jente-97, gutt-99, jente-04) Er gravid med fjerdemann nå. 5 uker i dag. Lurer på om du kan se om det blir gutt/jente, evt om det er en eller to, siden jeg merket svangerskapssymptomene veldig tidlig og har vært noe mer uvel denne gangen. ( var ikke planlagt).
Klem :-)
Jeg er født 281275 mannen er født 260572. Har fått termin 020612

Hei. Jeg vil gjerne bli spådd.
Er født 281275 og mannen er født 260572. Vi har tre barn fra før (jente-97, gutt-99, jente-04) Lurer på om du kan se om det blir gutt/jente denne gangen. Evnt. om det er en eller to, siden jeg har merket symptomene veldig tidlig denne gangen, og jeg har vært mer uvel. Er 5 uker i dag. Har fått termin 020612. ( kan vel legge til at dette ikke var et planlagt svangerskap, men det var jo veldig hyggelig da:-) 
På forhånd mange takk:-)

Back
Topp