Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
henger meg på her jeg... jeg født 251081 og min kjære 190477. vi lurer veldig på om det blir en lille søster eller bror snart her.. eller om jeg kanskje er gravid.. venter mens i morra
Jeg er født 07.11.1990. Jeg lurer på om jeg snart vil få fast jobb?
Også slutter jeg på p-pillen nå, vil det ta lang tid før vi blir gravide, og er dette det rette tidspunktet for oss?
Hei. Jeg vil gjerne bli spådd. Vi har tre barn fra før (jente-97, gutt-99, jente-04) Er gravid med fjerdemann nå. 5 uker i dag. Lurer på om du kan se om det blir gutt/jente, evt om det er en eller to, siden jeg merket svangerskapssymptomene veldig tidlig og har vært noe mer uvel denne gangen. ( var ikke planlagt).
Klem :-)
Jeg er født 281275 mannen er født 260572. Har fått termin 020612
Hei. Jeg vil gjerne bli spådd.
Er født 281275 og mannen er født 260572. Vi har tre barn fra før (jente-97, gutt-99, jente-04) Lurer på om du kan se om det blir gutt/jente denne gangen. Evnt. om det er en eller to, siden jeg har merket symptomene veldig tidlig denne gangen, og jeg har vært mer uvel. Er 5 uker i dag. Har fått termin 020612. ( kan vel legge til at dette ikke var et planlagt svangerskap, men det var jo veldig hyggelig da:-)
På forhånd mange takk:-)