Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kanskje fordi at jeg har tenkt at det er enklere mtp. arv av klær? Lillesøster er 19 måneder og vi har tatt vare på alt etter henne, mens storebror nærmer seg 14 og skulle være enebarn, så der er alt borte for mange år siden 
Hvordan da!?Jeg tror det er jente, men jeg har en skikkelig ut-av-kroppen opplevelse denne gangen, så ikke overraska om det skulle dukke opp to. Men da vet jeg døren ikke hva jeg gjør, når vi har to fra før![]()
Bare at det føles litt annerledes. Litt sånn ekstra sjokklading inn i systemet på en måte? Er ikke helt sikker enda! Bare at det er mye energi i sving på et vis?Hvordan da!?![]()
Kan jeg spørre hvorfor du ønsker å vente? Ikke at jeg synes det er rart/feil, jeg er bare nysgjerrig hva du tenker om det, hvis du vil dele selvsagtJeg har null magefølelse og vurderer faktisk å ikke vite kjønnet før fødsel denne gangen! Spørs om jeg klarer å holde ut da, hehe!![]()

Jeg var der at jeg egentlig ikke ville vite sist, så kom vi til OUL og plutselig hadde vi to baller RETT i monitorKan jeg spørre hvorfor du ønsker å vente? Ikke at jeg synes det er rart/feil, jeg er bare nysgjerrig hva du tenker om det, hvis du vil dele selvsagt
Jeg selv tror jeg vil vite før men har ikke bestemt meg helt, spiller ingen rolle om det er gutt eller jente for meg![]()
Han ville vise seg frem!
Jeg tror ikke jeg hadde blitt veldig overrasket om det viste seg å være to denne gangen. Vi har fleipet om det. Føler at symptomene er mye sterkere enn de andre gangene, men håper det bare er fordi det er mye kortere tid siden forrige graviditet. Planen er en tredje og siste, så en tredje og fjerde ville krevd litt omstilling for ossJeg tror det er jente, men jeg har en skikkelig ut-av-kroppen opplevelse denne gangen, så ikke overraska om det skulle dukke opp to. Men da vet jeg døren ikke hva jeg gjør, når vi har to fra før![]()