Sovner

Carla82

Gift med forumet
Gutten vår sovner ved puppen HVER gang! + at han suger ofte veldig dårlig, så han får ikke i seg nok. Dette resulterer i at han stort sett er missfornøyd hele tiden, og at jeg må ta han av og på puppen døgnet rundt!! Har prøvd å stimulere han for at han skal holde seg våken og spise, men det nytter ikke..![&:][&o] Noen tips??
 
Jeg har ikke personlig erfaring med dette, men kanskje du finner noe nyttig her, (om du ikke har lest det før) [:)]:
 
http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=70
 
Kan det ellers ha noe med selve ammestillingen å gjøre (du skriver han suger dårlig)? At han ikke har godt nok tak? Du kan jo evt kontakte ammehjelpen. De er veldig dyktige og utrolig hjelpsomme og hyggelige er min erfaring. [:)]
 
Jeg hadde det akkuratt det samme med Mina da hun var liten. Det er kjempe slitsomt. Har du snakket med hs? Jeg tok en tur ned dit og de veide Mina før mat og etter, for å se hva hun fikk i seg. Det var ikke stort desverre[:(] 
Så fikk jeg beskjed om å vekke henne hver 3 time døgnet rundt, for hun ville bare sove.. Så etter 1 uke så veide vi henne igjen og da hadde hun gått opp 10g[:o]
 
Så da ga jeg mme etter hver gang jeg ammet henne.. Fikk en ny jente jeg[:)] Så fornøyd.. Kunne ligge for seg selv en stund osv... Noe hun aldri kunne før..
 
 
 
Back
Topp