sovner sent og våkner tidlig

**Moonlight**

Forumet er livet
på tide å kutte dagduppen tro?hu er 2 år.Er jo trøtt om dagen og,men blir jo kanskje bedre det og om hu sovner tidligere og sover lenger? nå sovner hu i 8-9 tiden og våkner 5-6 tiden*grøss*
vurderer også å flytte henne ned,skal dele av kjellerstuen og lage et soverom etterhvert,men burderer å framskynde det da hun er sååå var.Nok at jeg tar i døra på rommet vårt så våkner hun...

Hvor lenge sover hun på dagen?

Sorland skrev:

sover 1 time,men sa i bhg i dag at vi prøver å korte ned til 30 min først å ser. Er jo så sur om morran atte,for er jo trøtt fortsatt

Dytter!!

Mini her er 19 mnd og helt lik. Sover ikke mer enn ca 10 timer på natta. Vil helst opp kl 5, selv om han er veldig trøtt! Men ikke aktuelt å kutte ut dagsøvn enda, han hadde sovnet på sofaen da. Har prøvd å legge han tidligere, senere, men ender opp på ca 19, sovner noen ganger ikke før 20...

HeDa skrev:

Sorland skrev:

sover 1 time,men sa i bhg i dag at vi prøver å korte ned til 30 min først å ser. Er jo så sur om morran atte,for er jo trøtt fortsatt

Ville nok prøvd med en halv times lur for å se om det hjelper. Kan fort bli overtrøtt om luren kuttes helt ut, og da er det jo gjerne enda verre å få de til å sove.

Pjokken her på 21mnd sove 30-45 min, maks 45. Og da sovner han greit om kvelden og sover 12-13 timer om natta. Får han lur på en time så er det veldig styr i senga før han sovner, mer uro om natta og våkner tidligere.

Back
Topp