Sovner babyene deres alene?

venterpåjente

Blir kjent med forumet
Uten å ammes eller bysses/vugges i søvn altså. Det skjer ikke her, men jeg vet ikke om det kan forventes etter 2,5 uker heller? 

Her sovner lillegutt alltid alene - såfremt at han er mett og go, og ikke har vondt i magen. :)

No way! Det skjer aldri ;)

fgme85 skrev:
Her sovner lillegutt alltid alene - såfremt at han er mett og go, og ikke har vondt i magen. :)

Legger du han bare ned våken da og så sovner han uten en lyd eller lar du han gråte/sutre litt først? Høres veldig fint ut :)

På kvelden så ligger han på brystet til meg eller pappaen siden han sliter med magevondt på kvelden. Men på dagen og natten så roer han seg fint med sutten så lenge han er mett :-) Men han vil jo aller helst sove i armene mine på dagen også.. Hehe

Aldri på dagtid! Da må det ammes, bysses, trille i vogn osv.
På natten har hun sovnet fint alene nå de siste dagene *bank i bordet*, så håper at det forsetter :)

venterpåjente skrev:

fgme85 skrev:

Legger du han bare ned våken da og så sovner han uten en lyd eller lar du han gråte/sutre litt først? Høres veldig fint ut :)

Legger han våken ja, og han sovner som regel uten en lyd. Har smokk da vel å merke :) Har måttet bysse han eller latt han sovne inntil meg noen ganger om han har hatt vondt i magen el.- men da er det egentlig håpløst å legge han ifra seg igjen - for da våkner han.

Han har sovna åleina, men det er sjelden eg legg han i vugga når han er våken. Han pleier å sovne under kos eller amming før eg legg han frå meg. Me har ikkje noko fast sovemønster på dagtid, lar han få bestemme det sjølv. Om natta sovner han fint åleine :)
Har alle faste tider på dagtid der babyen sover?

Her må smokken til, ja!
Nå ligger hun i vippestolen sin med vibrasjon og musikk på samt smokken i munnen, så hun har det ganske godt, vil jeg tro :P Har faktisk fått rydda på kjøkkenet, på badet og satt på en vask uten å måtte ha henne på armen - deilig!
Om natta må hun få mat først, så legger jeg henne i senga og krysser fingrene for at hun sovner.(døser som regel etter mat) Men smokken må til dyst til slutt da og.
Ønsker meg et bæresjal!

Her sovner han alltid selv uten at jeg må amme eller bysse++,men da er han mett og god og har ren bleie.

Tror hun har sovnet en gang alene på 6uker. Er jo virkelig ikke rart de er så kontaktsøkende, siden de har hatt konstant nærhet og hjerterytmen i nesten 9mnd. :)

Mi vesle tulle sover ikke på dag tid uten å bysses... På natten sovner hun til brystet... Å da sover hun først i 5 timer for så og puppe... Å så sove i 3 timer...

Back
Topp