Swayhips Betatt av forumet 6 Nov 2017 #1 Jeg må bare spørre. Er det bare jeg som holder på å sovne under amming? Begynner å bli litt irriterende lissom.
Jeg må bare spørre. Er det bare jeg som holder på å sovne under amming? Begynner å bli litt irriterende lissom.
pirilen Glad i forumet 6 Nov 2017 #2 Du er ikke alene ;-) Er nok ganske vanlig, er et hormon som produseres under amming som virker avslappende på mor
Du er ikke alene ;-) Er nok ganske vanlig, er et hormon som produseres under amming som virker avslappende på mor
pirilen Glad i forumet 6 Nov 2017 #3 Du er ikke alene ;-) Er nok ganske vanlig, er et hormon som produseres under amming som virker avslappende på mor
Du er ikke alene ;-) Er nok ganske vanlig, er et hormon som produseres under amming som virker avslappende på mor
rosedama Gift med forumet 6 Nov 2017 #4 Vanvittig så trøtt å noen gang da sjø. Som om nånn kaste sovestøv på mæ. Innebygd for at mødre ska slapp av å vær rolig under amming det dær
Vanvittig så trøtt å noen gang da sjø. Som om nånn kaste sovestøv på mæ. Innebygd for at mødre ska slapp av å vær rolig under amming det dær
Sasty Forumet er livet Tilgangsansvarlig Januarlykke 2016 Novembergull 2017 MayDay2021 6 Nov 2017 #5 Sovner ja...! Det er jo så deilig når oxytocinet rusher gjennom kroppen
Mammatilto<3<3 Glad i forumet Novembergull 2017 7 Nov 2017 #7 Ja, våkner av at hodet detter framover når jeg sitter å ammer om natta litt skummelt å sovne med baby i armene, men det har jo alltid gått bra!
Ja, våkner av at hodet detter framover når jeg sitter å ammer om natta litt skummelt å sovne med baby i armene, men det har jo alltid gått bra!
T TredjeBulken Forelsket i forumet Høsthjerter 2017 7 Nov 2017 #9 Bare å legge seg bakover å ta en lur sammen mens du ammer. Sov gjennom mange amminger sist hehe bare godt med en liten strekk
Bare å legge seg bakover å ta en lur sammen mens du ammer. Sov gjennom mange amminger sist hehe bare godt med en liten strekk