Soving

Chevy

Forelsket i forumet
For dere som ikke jobber...sover dere når dere trenger det, natt og dag spiller liksom ingen rolle?
Har hørt en eller annen plassen at en bør sove når en trenger det nå mot slutten, for en vet jo aldri når en fødsel begynner... [8|] så en er uthvilt hele tiden på en måte.....

jeg har litt problemer med å sove på nettene...er fryktelig trøtt og sliten når jeg går og legger meg,men blir som regel liggende å glane i taket i flere timer...da er det gått å kunne sove litt ekstra lenge på formidagen[:D] hender ofte jeg står opp når samboeren min drar på jobb, og går og legger meg ijenn når jeg føler for det..

Sover når det passer meg ja[:)]

Eg sover stort sett bare om natten, men det er fordi eg trenger å være trøtt nok til å kunne sove igjennom ein heil natt, men det er dager eg bare må legge meg litt nedpå, men da sover eg sjeldent meir enn ein time. Må legge til at eg er sjukemeldt da.

Har alltid sovet 'når det passer meg' så lenge jeg har vært hjemme (og det begynner å bli noen år). Det er både negativt og positivt:

Negativt:
  • Ikke ofte jeg sover sammen med gubben.
  • Vanskelig å sove gjennom en hel natt.
  • vanskelig å komme seg opp når jeg for en gang skyld har tidlige avtaler
  • KUNDER ringer alltid kl 08.00!
  • Kommer til å slite med å tilpasse meg å være våken om dagen med barn...

Positivt:
  • Jeg er mye mer kreativ på natta og bruker under halv tid på samme tid på natta som på dagen
  • Tidseffektivt i forhold til at jeg ikke bruker tid på å ligge å stirre i taket, men sover når jeg sover og jobber når jeg er våken... uansett tidspunkt.
  • Er alikevel våken om natta om jeg får et barn som er våken om natta...

Back
Topp