Soving

badeanda

Elsker forumet
Himmelbarn
Marsmellows-15
Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for at Marie ikke skal våkne MANGE ganger hver natt?
Hun våkner i alle fall 5 ganger og krever pupp ( eller hyling) fra hun legger seg 7-8 til vi står opp kl 7.. vi blir litt sliten begge to kan en si....

ORIGINAL: badeanda

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for at Marie ikke skal våkne MANGE ganger hver natt?
Hun våkner i alle fall 5 ganger og krever pupp ( eller hyling) fra hun legger seg 7-8 til vi står opp kl 7.. vi blir litt sliten begge to kan en si....

Likt her..(bare at jeg ikke ammer henne om natta lenger,bare i 5 tiden)slitsomt! Nytter ikke med skriking heller. For hun kan holde på i timesvis,og sovner ikke..men jeg tror og håper at  det kanskje kan bli bedre når jeg slutter å amme helt...får meg bare ikke til å gjøre det enda..vet jo hvor mye hun koser seg...[:)] Håper dere finner ei løsning som passer!

Slik har vi det også nå. Han våkner 4-5 ganger om natta og vil ha pupp! Tar gjerne imot gode råd her også!

ORIGINAL: nov.77

Slik har vi det også nå. Han våkner 4-5 ganger om natta og vil ha pupp! Tar gjerne imot gode råd her også!

ORIGINAL: bente:

Hjelper det ikke om det er noen andre enn deg som står opp når hun gråter heller? Samboeren min tar Joachim nå siden han har permisjon og jeg jobber, og da roer han seg stort sett bare med smokken. Det går MYE bedre enn når jeg står opp.

Nei, det hjelper ikke:( Hun blir helt hysterisk om noen andre enn meg kommer og tar henne opp....

MEN, i natt våknet hun bare 2 ganger! så jeg krysser fingrene for at hun kanskje snart forstår at det er lurt å sove og ikke spise om natten;)

Back
Topp