Soving

Småbarnslivet

Glad i forumet
Septemberbarna 2019
❤️Mailykke 2022❤️
Junilykke 2022
Dere med baby rundt 4 mnd - hvor lang tid går det mellom duppene hos dere? Vet det er veldig individuelt :)
 
Min frøken blir 4 mnd på julaften, så ennå litt igjen. Men hun er våken ca 1 time mellom lurene sine om vi er hjemme. Ute på farting kan hun klare å holde det gående litt lenger. (På butikken, henting i barnehagen osv)
 
Frøkna mi blir 4 mnd på fredag. Hun er våken i 1t og 45 min til 3 timer mellom soveøktene på dagtid :)
 
Dere som ammer; hvor ofte/hvor lenge går det mellom amming da? :joyful: Mini får pupp når han våkner, men dersom han er våken for eksempel i to timer, så vil han sjeldent ha pupp igjen før duppen sin.. da kan det av og til bli litt lenge mellom ammingen hvis han sover en god stund. Kanskje det er normalt? Han har forøvrig kun vært våken en times tid mellom duppene hittil (av og til litt lenger dersom vi er ute på farting etc), men merker er det begynner å strekke litt på tiden midt på dagen.
 
Last edited:
Mini her er snart 4 mnd og sover knapt noe som helst på dag :eek: Må trille eller kjøre bil en bra stund i så fall.
 
Mini her sover en kort dupp på morgenen i halv ti-tiden (maks 30 min). Etterpå sover han lang dupp (2 timer) ca 11.30. Etter det har vi ingen rutiner. Han sover et par kortere dupper etter den lange. Den siste bør være i femtiden ca. Da siver gan kanskje 20 min. Er da kjempevanskelig å holde han våken fram til han legger seg ca klokka 19. Fra 19 sover han til 01–02 ca, før han vil ha mat. Resten av natten går det ca 2-3 timer mellom måltidene.

På dagtiden går det nesten aldri mer enn 2 timer mellom hver amming. Stort sett ca 1 1/2-2 timer.
 
Back
Topp