Soving

Kefirånde

Gift med forumet
Nå har jeg altså sovet hele kvelden bort. Marius hadde innført dataforbud i dag, så skulle bare vi to kose oss. Så begynte vi å se en film, og der sovna begge på sofaen. Våkna litt før midnatt, og siden Marius er litt syk så tok han veien mot senga fatt. Her sitter jeg da, og vet at det å legge seg nå er bortkastet. Hater å våkne opp og innse at jeg har sovet bort dagen [:@]

dataforbud?[:-] er det for no rart a? hehe....vi skulle hatt mange kjærstekvelder vi...men ender som regel med at vi sovner...så går sambo å legger seg og jeg blir sittans her[8D]

Ja, ikke sant. Når man endelig har tid til hverandre er man så sliten at man ikke klarer holde øynene oppe [&:]

Skal bli godt å reise bort fra Drammen litt, sånn at Elkjøp ikke får tak i Marius. De ringer hver dag og spør om han kan jobbe dobbelt, begynne tidlig o.l. Det er jo selvfølgelig bra for han mister jo stipendet sitt nå, men er så ugunstige arbeidstider, så han jobber jo stortsett når Gabriel er våken [&o]

ORIGINAL: Jaggumeg

Ja, ikke sant. Når man endelig har tid til hverandre er man så sliten at man ikke klarer holde øynene oppe [&:]

Skal bli godt å reise bort fra Drammen litt, sånn at Elkjøp ikke får tak i Marius. De ringer hver dag og spør om han kan jobbe dobbelt, begynne tidlig o.l. Det er jo selvfølgelig bra for han mister jo stipendet sitt nå, men er så ugunstige arbeidstider, så han jobber jo stortsett når Gabriel er våken [&o]

det er kjedelig får jo nesten aldri sett sønnen sin med åpne øyner da jo[:(] dumme elkjøp[:'(]

Jeg håper han får noe mer fast der borte! Arbeidstidene sucks men det er jo så utrolig greit med rabattene [;)] 

ORIGINAL: Tusull

Jeg har ikke sovet bort dagen i dag, selv om jeg nesten kunne ønske det nå..
Så NÅ skal jeg også gå å legge meg.. [:)]
Nå som jeg halvveis har fått med meg siri til sandefjord likavel.. [8D] [;)] [:D]

går bare håpe mamma er snill som et lam i morra da[;)]

ORIGINAL: siri01

ORIGINAL: Tusull

Jeg har ikke sovet bort dagen i dag, selv om jeg nesten kunne ønske det nå..
Så NÅ skal jeg også gå å legge meg.. [:)]
Nå som jeg halvveis har fått med meg siri til sandefjord likavel.. [8D] [;)] [:D]

går bare håpe mamma er snill som et lam i morra da[;)]

Jeg og [;)]

God natta Tusull

Back
Topp