Soving

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
Har en liten en som aldri har vert stor sover på dag (3 lurer på 30 min) men har vert flink på natt..lagt han 7 og sove til 04.30,Amma og sove vidare til 7-8...for ca 2 uker siden starta han rote fælt!! Sover siste lur ca 15-15.30, er kjempe trøtt fram til 18.30...ammer og legg han (sovner med engang)...så går d 30min og da våkner han og er sur el i perlehumør...må da sitte ved senga til han sovner etter ca 30-60 min...sovner og driver våkner opp igjen før han sovner tungt...men er no begynt våkna opp igjen 2 ganger på natt for amming :/ starta med mat tilvenning for 2 uker siden men dette er han ikkje Noke gla i i heile tatt!! Trur tenner plager og da han er litt urolig på dag også plutslig :( noen råd????
 
Her har lille lagt seg fint kl 19, men ammet tre ganger hver natt og stått opp 05.30. Heldigvis har hun sovet gode kviler på 1,5-2 timer i vognen på dagtid - frem til nå! Etter vi begynte med grøt, er hun fremdeles våken tre ganger på natt - og sover nå maks 30 min kviler på dagtid. Mye grinete og trett! Mistenker (eller håper) det er pga tenner eller mattilvenning, og at det snart vil bli bedre tidero_O Ingen råd, men sympati:sleep011
 
"Godt" vi er fleire :( (misforstå meg rett)..kanskje eg må legge han tidligere og ikkje sitte ved senga om han våkner...huff..e ett styr ditta sove greiene:/
 
Jeg har app med div baby greier på.. Også søvn.. Har tatt tiden med denne nå.. Fra midnatt og til nå har hun sovet totalt 9 timer. OM hun sover i et strekk frem til midnatt blir det totalt 13 timer.. Er ikke det litt lite på en 6 mnd baby? Eller er jeg bare kravstor og bortskjemt?

Forventer forøvrig at hun våkner snart og lager baluba.. (Nettopp sovna)
 
Har en liten en som aldri har vert stor sover på dag (3 lurer på 30 min) men har vert flink på natt..lagt han 7 og sove til 04.30,Amma og sove vidare til 7-8...for ca 2 uker siden starta han rote fælt!! Sover siste lur ca 15-15.30, er kjempe trøtt fram til 18.30...ammer og legg han (sovner med engang)...så går d 30min og da våkner han og er sur el i perlehumør...må da sitte ved senga til han sovner etter ca 30-60 min...sovner og driver våkner opp igjen før han sovner tungt...men er no begynt våkna opp igjen 2 ganger på natt for amming :/ starta med mat tilvenning for 2 uker siden men dette er han ikkje Noke gla i i heile tatt!! Trur tenner plager og da han er litt urolig på dag også plutslig :( noen råd????

Min har vært veldig lik som din på nettene, og sovet tre dupper på dag, men den ene har vart litt lenger. Han tullet også slik når han var 5 -5,5 mnd, da kom det to tenner. Nå har han tulla igjen hele jula, trur det er en blanding av separasjonsangst og flere tenner.
 
Back
Topp