Soving

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kine

Guest
Hvordan sovner barna deres? Ved puppen/flasken, byssing, synging eller av seg selv?

alltid puppen. Må ligge leeeenge før jeg kan legge henne noe annet sted :P sovner innimellom i bil/vogn/med smokk dersom far legger. Men dette fører ofte til den korteste søvnen også :P

Han sovner noen ganger ved puppen hvis han spiser når han er trøtt, da tar jeg han av å legger han. Ellers sover og sovner han i vogna, enten inne eller ute på dagen! Vil ikke legge seg, skriker litt, men med litt kyss og vugging finner han roen etterhvert..Om kvelden blir han alltid trøtt ved 21.30 tiden og sovner ganske raskt etter at vi legger han i senga:D han er 9 uker!

Det er sjelden han sovner på armen! Han sover også mye bedre i vogna/senga.. Så legger han ganske fort evt:)

Mini sovner av seg selv. Har lagt han i vugga fra dag en når han skal sove, er ikke før nå vi har innsett at det faktisk var veldig smart - han har jo lært å sovne av seg selv selv om han legges mens han er våken :)

På kvelden sovner hun til siste måltid ved puppen. På dagtid sovner hun av seg selv :)

På dagen vil han bare sovne til puppen! Men til natta får han siste måltid å blir lagt i vuggen sin uansett om han er våken eller ei. Ligger å små prater i noen minutter så sovner han :-)

Det varirer fra dag til dag for tiden, sovner ofte ved puppen, men blir hun overtrøtt om kvelden må det litt byssing, kos og synging til før hun finner roen. Om dagen sovner hun lett av seg selv i vugga på stua når hun er mett og tilfreds :) Ellers elsker hun å bli vugget, trillet i vogna eller satt i bilen, da sovner hun tvert ;)

Trur ikke hun har sovnet av seg selv som jeg kommer på. På kvelden er det puppen som teller, byssing om pappan legger henne. På dagen er bil/vogn, pupp, vogging og bæring som får henne til å sovne :p funnet ut at støvsuger/hårføner også er veldig effektivt :)

Back
Topp