soving.....

rosapå ball

Glad i forumet
Junibarna 2015
Etter veldig lite søvn de første mnd og mye skriking har plutselig mini begynt å sove mye på dagen. Gjerne 3 dupper og 2 timer I strekk. Hvor mye sover deres på dagen??
 
Varierer.. Men totalt er det skjelden hun sover mer en 2,5 t pr dag. Vanligvis 3 dupper på rundt 40 min hver. Noen ganger to dupper der en er lang(1,5t) og en kort(0,5t).:)
 
En morgenlur på ca 1 time, så en lang midt på dagen (1,5-3t) deretter en ettermiddagslur på 1t. Hun legger seg ca 18 :) lurene blir lengre om vi triller vogn ;)
 
Varierer.. Men totalt er det skjelden hun sover mer en 2,5 t pr dag. Vanligvis 3 dupper på rundt 40 min hver. Noen ganger to dupper der en er lang(1,5t) og en kort(0,5t).:)
Samme her :) Men før var det aldri mer enn 30 min i strekk. Var så urolig hele dagen pga vondt i magen.
 
Som oftest en liten dupp på ca 30 min på formiddagen, en lenger en på 1-3 timer litt utpå dagen, og en powernap på ca ett kvarter i seks-tiden. Sovner for natta ca kl åtte.
 
Sover ca 45 min i 9 tida,ca 30-40 min i 12 tida og ca 30-40 min i 15 tida :) legger seg litt før 19, sover til ca 04.30 ammer,sover videre til ca 7 :)
 
Står opp 7. Lang dupp (1,5-2t) kl 9, 30-60min dupper ca kl 12.30 og kl 15.30. Legger seg kl 19 og ammes tre ganger på natten;)
 
Hun ligger omtrent og spreller i senga kl 07. Blid som ei sol bestandig. Det er som hun sier: ta meg opp mamma, la oss starte dagen, kom igjen .Deretter sover hun ca 8-8.30 og i en times tid. Deretter er hun våken frem til ca 12. Da er det en lengre lur på alt fra 1-3 timer. Videre har hun en lur på ca 30min-1 time ved 17-18 tiden.

Leggetiden for natten avhenger av hvor godt hun har sovet på dagen. I dag sovnet hun 19.30 :) ammer 2-3 ganger pr natt
 
Varierer mellom 3 og 4 duppet. Ca 40 min til 1 time. Hvis han sover over 1 time så blir det 3 og ikke 4 dupper :)
 
Sover en langdupp på 1-3 timer på morgenen, og av og til en dupp på max 1time på ettermiddagen. Legger seg for natta ca.19.30. Ammer ca.00, 02, 04 og småammer fra 05 til vi står opp i 7tiden..alt for litt søvn
 
Legger seg ca 19, for da er hun trøtt, men jeg må gjerne inn en gang for litt pupp allerede etter en time. Så ammes det ca 22, 01 og 05, før snupps står opp ca 07. Ca tre lurer på dagen, 30min til en time per lur. De lengste lurene blir det når vi går tur på formiddagen.
 
Står opp 7. Lang dupp (1,5-2t) kl 9, 30-60min dupper ca kl 12.30 og kl 15.30. Legger seg kl 19 og ammes tre ganger på natten;)
Høres ut som oss, bare at nattammingen er erstattet med vann fra far den siste uken. Dette fordi mini har vært så vanskelig å få til å ta puppen på dagtid i det siste, og heller spiste seg opp på nettene.
 
Back
Topp